Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon A60
Fra : Søren

Dato : 28-07-03 18:36

er der en en venlig person der gider uploade et par billeder taget indendørs
med et canon powershot a60,
jeg vil gerne se hvordan det klarer det inden jeg køber et.

Søren

Fra : MaRk

Dato : 28-07-03 18:53

> er der en en venlig person der gider uploade et par billeder taget
indendørs
> med et canon powershot a60,
> jeg vil gerne se hvordan det klarer det inden jeg køber et.

Hej

Skriv til mig så mailer jeg dig nogen...

Du skal fjerne "fjern" fra min adresse ;)

Mvh
Mark

Fra : Thomas Corell

Dato : 29-07-03 07:22

Søren wrote:

> er der en en venlig person der gider uploade et par billeder taget indendørs
> med et canon powershot a60,
> jeg vil gerne se hvordan det klarer det inden jeg køber et.

www.fotokritik.dk -> Kameraliste -> Canon -> ...

Den funktion var jeg selv meget glad for, da jeg for nylig købte kamera.

Alternativ så har www.dpreview.com gallerier/eksempler taget med de
enkelte kamera'er.

--
Don't waste space

Fra : Søren

Dato : 29-07-03 10:04

der er bare ikke rigtigt nogle indendørs billeder

Søren

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 29-07-03 10:17

Søren wrote:

> der er bare ikke rigtigt nogle indendørs billeder

ok - har du fået nogen, og/eller vil du have nogen fra mit A70 som er
praktisk talt samme kamera, bare med højere max-opløsning?

Skriv til mig hvis jeg skal sende noget.

Hvis der er flere som gerne vil se indendørsbilleder fra A70 så drop
lige en mail her, så lægger jeg noget op i et galleri på garion.dk

Mvh

Jesper Brunholm

Fra : Søren

Dato : 29-07-03 17:46

Jeg skulle få nogen i aften, men vil da gerne se flere.