Ethernet på en 5200??
Fra : Carsten Matzon

Dato : 11-12-00 17:22

Harj

Har fået tilbudt en 5200 for 800,- og overvejer at købe den men da den er
uden ethernet hvordan får jeg det så på den?.... Så vidt jeg kan læse har den
PDS slots... Hmmm

Mvh

Carsten

Fra : Franz Berliner

Dato : 12-12-00 18:26

Carsten Matzon <carsten@matzon.dk> wrote:

> Har fået tilbudt en 5200 for 800,- og overvejer at købe den men da den er
> uden ethernet hvordan får jeg det så på den?.... Så vidt jeg kan læse har den
> PDS slots... Hmmm

Jeg havde både en 5200'er og ethernetkort dertil som du bød på - men
eftersom du ikke svarede på hverken mails eller follup ups i
dk.marked.privat.edb.mac gik jeg ud fra at du ikke længere var
interesseret.

--
Mvh Franz
http://imv.au.dk/~fb

Fra : Per Madsen

Dato : 13-12-00 16:14

in article 01HW.B65ABDBC0003ED88117D6C30@news.tele.dk, Carsten Matzon at
carsten@matzon.dk wrote on 11/12/00 17:22:

> [...]
> uden ethernet hvordan får jeg det så på den?.... Så vidt jeg kan læse har den

Hej Carsten
Du skal købe et CS-I kort, evt. brugt (100-200 kr.),- et nyt koster små 800
kr.
Per