Grafiske opgaver - små og store udføres
Fra : Bjarne

Dato : 28-07-03 17:22

Efter flere år i den grafiske branche har jeg startet mit eget lille firma i
Københavnsområdet. Jeg kan tilbyde min hjælp til design og udarbejdelse af
emballage, udstillingsmaterialer, udarbejdelse af brochurer, hæfter,
magasiner, brevpapir o.m.m.

Kort sagt alt fra ide, design, layout, tekst - til færdigt produkt.

Har stor erfaring fra helse/ medicinalbranchen med både tekst, lovgivning og
design. Send mig en mail og lad os få en uforbindende snak..

Bedste hilsner

bdro@tdcadsl.dk.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 28-07-03 23:14

On Mon, 28 Jul 2003 18:22:09 +0200, Bjarne wrote in dk.erhverv
<3f254e0f$0$76138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

>Efter flere år i den grafiske branche har jeg startet mit eget lille firma i

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen