Kan nogle se min side ?
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 28-07-03 15:32

Hej alle

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men vil prøve.

Jeg har web-cam hvor jeg køre med programmet Active WEBCAM V.3,7.
Og der har jeg lavet en side, men jeg ved ikke om den virker, jeg har prøvet
på nogle computer men der var der ikke noget på siden ?
Så jeg vil lige spørge om nogle vil kikke på http://192.168.1.9:2885/ og se
om det virker.

På forhånd tak

Henrik

Fra : Henrik Walther

Dato : 28-07-03 16:13

On Mon, 28 Jul 2003 16:32:22 +0200, Henrik Jørgensen wrote:

> Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men vil prøve.

Hvor meget mener du selv dit indlæg har med server hardware at gøre ?

> Jeg har web-cam hvor jeg køre med programmet Active WEBCAM V.3,7.

Tillykke.

> Og der har jeg lavet en side, men jeg ved ikke om den virker, jeg har prøvet
> på nogle computer men der var der ikke noget på siden ?

Nå for søren.

> Så jeg vil lige spørge om nogle vil kikke på http://192.168.1.9:2885/ og se
> om det virker.

Helt ærligt hvad tror du selv ?

Jeg behøver ikke engang at forbinde til din spand for at teste det, du har
oplyst en privat IP addresse.

Læs og bliv klog:

http://www.3iii.dk/computer/network/tcp_lokalnet.htm#Netmaske

--
Henrik Walther
http://exchange-faq.dk - E2K / E2K3 Ressource

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 28-07-03 17:13

Mange tak for det venlige svar, og undskyld at jeg er ny på området.
Det er dejligt at man kan spørge om hjælp.

Jeg har fået et svar via min privat e-mail.

Henrik

Fra : Jonas Nielsen

Dato : 08-08-03 23:25

Besynderlig arrogant måde at besvare et spørgsmål på.

Et godt tip - og det er vist indlysende for de fleste:

Hvis du vil lære folk noget - i det hele taget - så formuler det på en
ordenlig måde.

MVH Jonas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-03 19:33