Vil Sonofon matche Telmore's priser..??
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 28-07-03 14:55

Hej,

Har hørt at Sonofon pr. 1. august vil have et abb. magen til Telmore's. Det
vil sige..:

0,00 kr./md.
1,00 kr./min
0,20 øre/sms

Er det noget bull jeg har hørt, eller kan nogen bekræfte det? Kan ikke finde
noget om det på Sonofon siden..

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jean

Dato : 28-07-03 15:07

En der kalder sig B@CHFiRE skrev:
> Er det noget bull jeg har hørt, eller kan nogen bekræfte det? Kan ikke
finde
> noget om det på Sonofon siden..

Rygterne siger at det vil være et discountselskab ved navn selvhenter.dk.
Domænet er osse ejet af Sonofon.

Du kan læse mere her:
http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=342010

Fra artiklen:
"Tilbuddet går i luften 24. august, hvor navnet på tilbuddet også vil være
klar."

Mvh Jean

Fra : Jean

Dato : 28-07-03 15:10
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-07-03 15:07

On Mon, 28 Jul 2003 15:55:17 +0200, "[ B@CHFiRE ]"
<Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote:

> [...]
>0,20 øre/sms
>
>Er det noget bull jeg har hørt, eller kan nogen bekræfte det? Kan ikke finde

Siden der omhandler det produkt kommer til at hedde SelvHenter
(www.selvhenter.dk) ved ikke om deres rigtige side er online endnu.
Flemming Jacobsen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-07-03 16:59

Hej

> [...]

>0,00 kr./md. 1,00 kr./min 0,20 øre/sms
>Er det noget bull jeg har hørt, eller kan nogen bekræfte det? Kan ikke finde

Jamen det er skam rigtigt nok, dog er det ikke fra 1 August, men fra den
24 August. - Priserne bliver som Telmore's.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Brian

Dato : 28-07-03 17:14

Hejsa

Ole Rasmussen wrote:
> Jamen det er skam rigtigt nok, dog er det ikke fra 1 August, men fra
> den 24 August. - Priserne bliver som Telmore's.

Så kan vi vel håbe på et lille fald i taksten, fra Telmore's side :)

/Brian

Fra : Johnny

Dato : 28-07-03 17:46

Brian wrote:

> Hejsa

> Så kan vi vel håbe på et lille fald i taksten, fra Telmore's side :)
>
> /Brian

Tror jeg ikke du skal regne med. Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig
klog på anders vegne (Det er så her, at Telmore Frank kunne komme med en
kommentar), men jeg tror ikke Telmore vil nedsætte priserne uden en
bedre begrundelse.

Hvis folk vil have billigere telefoni, så findes der alllerde andre
alternativer (smarttalk, tele2 og CBB), selvfølgelig afhængig af ens
forbrug.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-07-03 19:01

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis folk vil have billigere telefoni, så findes der alllerde andre
> alternativer (smarttalk, tele2 og CBB), selvfølgelig afhængig af ens

Ulempen med Sonofons discount abb er den ikke vil kunne bruges i udlandet...

Venligst

Fra : Lars Christensen

Dato : 28-07-03 19:16

On Mon, 28 Jul 2003 20:00:43 +0200, "Søren Christensen"
<master.clioÅL@12move.dk> wrote:

>Ulempen med Sonofons discount abb er den ikke vil kunne bruges i udlandet...

Hvor har du set det henne?

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-07-03 20:46

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du set det henne?

Hvis jeg kunne huske hvor. Men her på nettet i et af dagbladenes
netaviser....

Venligst

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-07-03 08:05

Johnny <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in message news:<bg3jiu$1i39$1@news.cybercity.dk>...

> [...]

> Hvis folk vil have billigere telefoni, så findes der alllerde andre
> alternativer (smarttalk, tele2 og CBB), selvfølgelig afhængig af ens

Der findes måske noget der er billigere end Telmore, men der findes
ikke noget der er bedre.

Claus,
der for tiden glæder sig over gratis gprs fra Telmore.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-07-03 17:26

Hej

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> wrote:

>Så kan vi vel håbe på et lille fald i taksten, fra Telmore's side :)

Det vil jeg da _ikke_ håbe ! - Ok, kræver måske en lille
forklaring. Det jeg kunne være nervøs for er at priserne kommer så
langt ned, at forretningen ikke kan hænge sammen, og jeg tror faktisk at
vi er ved at være ved det punkt. Og så kender vi resultatet, udbyderne
lukker/bukker under, eller bliver opkøbt/fusioneret med andre.

Begge dele er lige dårlige for os som kunder, det første gir' bøvl og
irritation med flytning til ny udbyder, det andet betyder mindre
konkurrence.

Jeg tror alle parter er bedst tjent med at selskaberne tjener så meget
så de kan holde skindet på næsen, det betyder for os forbrugere at
selskaberne også eksisterer om 1 - 5 - 10 år, og at de også fremover vil
holde hinanden i skakt, og dermed sørger for at konkurrencen fortsætter,
til glæde for forbrugerne.

Så "nej til lavere priser"

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Gismo

Dato : 28-07-03 17:43

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1,00 kr./min
> 0,20 øre/sms
>
> Er det noget bull jeg har hørt, eller kan nogen bekræfte det? Kan ikke

Har hørt de har haft det et stykke tid - bliver tilbudt til kunder som vil
forlade selvskabet til fordel for fx telmore ...

Gismo

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-07-03 19:31

Gismo skrev Mandag den 28. juli 2003 18:43 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Har hørt de har haft det et stykke tid - bliver tilbudt til kunder
> som vil forlade selvskabet til fordel for fx telmore ...

Det er noget de er begyndt på fornylig, jeg bad Telmore om overførsel
af nummer for en månedes tid siden, og har ikke fået det tilbud fra
Sonofon, mine forældre har opsagt deres Sonofon (og valgt nyt og
bedere nr. hos Telmore) og har d.d. fået tilbudes fra Sonofon.

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,