Skærme
Fijala 3554
Fladskærm max. 4000 kr.
Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 28-07-03 14:55

Hej!
Søger som sagt en fladskærm 17" max. 4000 kr.
Har læst et tidligere indslag der svare til det emne, men kan det virkelig
passe at Acer er sagen...

Jess Møller

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 28-07-03 15:11

ja den ligger til den pris.
Jeg har godt nok bestilt en viewsonic vp171p i stedet da jeg bedre kan li
dette design.

mvh
Thomas

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-07-03 04:50

> Jeg har godt nok bestilt en viewsonic vp171p i stedet da jeg bedre kan li
> dette design.

Men Viewsonic har jo kun 140 gader betragtningsvinkel til begge sider - har
du bemærket dette lidt negative ved denne skærm ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 29-07-03 08:20

Ja jeg regner nu ikke med jeg skal sidde og se på den fra siden.

mvh
Thomas

newscexhiif30r.17zgjugui8phj.dlg@40tude.net...

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 29-07-03 08:21

men det er nu 70 grader til hver side, hvor acer som har 80 til hver side.