Incredimail eller ej?
Fra : LinaK

Dato : 28-07-03 13:34

Kan den hente emails fra flere konti som OE & Outlook?

Kiggede på deres hjemmeside, men synes ikke lige at jeg kunne finde
den oplysning.

Modtager gerne noget info for/imod programmet også

Lina

Fra : Per H

Dato : 28-07-03 17:31

On Mon, 28 Jul 2003 14:34:25 +0200, LinaK <keepingspam@way.com> skrev:

>Kan den hente emails fra flere konti som OE & Outlook?
>
>Kiggede på deres hjemmeside, men synes ikke lige at jeg kunne finde
>den oplysning.
>
>Modtager gerne noget info for/imod programmet også

Ja fra fler konti.
Jeg har den reg. udgav, det virker fint, men er gået over til forte
agent igen, da den også har nyhedsgtupper.

Men superten er 100 % mangelfuld. i incredimails.

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 28-07-03 17:49

On Mon, 28 Jul 2003 14:34:25 +0200, LinaK <keepingspam@way.com> skrev:

>Modtager gerne noget info for/imod programmet også

glemte at oplyse at min icm, et par ganke pludselig har hentet emails,
der lå på serveren, der var flere måneder gamle. Lidt ireterende at
den henter de samme mails, flere gange.

men ellers er programmet rost flere steder.

Det er jo ikke nødvendig at regestrere i første omgang, du slipper kun
for lidt reklamer...

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : LinaK

Dato : 28-07-03 17:55

Tak, bruger Outlook nu, men Agent til usenet.
Microsoft er jo ikke specielt gode til at lave newsreadere ))

Er bare rart at få lidt feedback inden man installerer ny ting )

Lina

Fra : Per H

Dato : 28-07-03 18:24

On Mon, 28 Jul 2003 18:54:48 +0200, LinaK <keepingspam@way.com> skrev:

>Tak, bruger Outlook nu, men Agent til usenet.

hvorfor bruger du ikke agenten til mail?

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : LinaK

Dato : 28-07-03 20:49

Fordi jeg godt kan lide brevpapir og sådan.
Desuden er jeg med i et par yahoo grupper og modtager tonsvis af mails
hver dag. I Outlook kan jeg lave mapper of regler, så mails fra gruppe
a ender i mappe a osv, og i min indbakke er der så kun 'private' mails
tilbage.

Fra : Leo E

Dato : 28-07-03 19:36

LinaK <keepingspam@way.com> wrote in message news:<mn5aivg2dfp5dkkihu055ajhd0hidsijnr@4ax.com>...
> [...]
> den oplysning.
>
> Modtager gerne noget info for/imod programmet også
Jeg bruger kun incredimail nu, det er meget sjovere!
Hilsen: Leo