Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1 Gb microdrive - uploadhstighed?
Fra : per

Dato : 28-07-03 12:09

Hej
Jeg har p.t. både et Nikon CoolPix 5000 og 5400 - sidstnævnte med et IBM 1Gb
microdrive. IBM'en er ret hurtig til at gemme på kortet, men her første gang
jeg skulle uploade til min PC tog det ca 4 gange så lang tid som det tager
for min 5000 med CF-kort.
Kan det være rigtigt???

mvh Per
(ret mailadresse evt.)

-----------------------
http://www.polterabend.grafolog.dk/

Fra : per

Dato : 28-07-03 12:29

Jeg har lige set et sted, at accesstiden er 21 ms på IBM microdrive mod
normalt omkring 1 ms - men kan det være forklaringen?

mvh Per

Fra : max

Dato : 28-07-03 12:32

> [...]
> jeg skulle uploade til min PC tog det ca 4 gange så lang tid som det tager

Jeg bruger både microdrive og transcend 30x i min s2
og der er faktisk ikke den store forskel på de to kort.
måske du sku prøve at skifte om på kortene, men det
lyder meget mærkligt.. -max-

Fra : Peter Andersen

Dato : 28-07-03 12:46

max wrote:

> Jeg bruger både microdrive og transcend 30x i min s2
> og der er faktisk ikke den store forskel på de to kort.
> måske du sku prøve at skifte om på kortene, men det
> lyder meget mærkligt.. -max-

Jeg har heller ik bemærket nogen forskel på mit MD og et alm./ultra CF.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Møller

Dato : 28-07-03 14:01

"per" <perfaxx@xxticsalixx.dk> wrote in message
> [...]
gang
> jeg skulle uploade til min PC tog det ca 4 gange så lang tid som det tager

Det er jeg ikke sikker på, men måske kan du finde svar/forklaring her:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007
udmærket side til sammenligning af lagermedier.
--
Møller