Link er mountet til at åbne i andet frame ~
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 28-07-03 02:00

Hejsa

problemet ligger på www.rasmusfjord.dk/alardan/
Jeg har en menu som "linker" til et frame (main frame sjovt nok hehe) men
det link der hedder "login" skal åbne sig selv i en signle side.... men
hvordan !

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
www.alardan.tk
icq#17302824

Fra : Benny Nissen

Dato : 28-07-03 09:56

> [...]
> Jeg har en menu som "linker" til et frame (main frame sjovt nok hehe) men
> det link der hedder "login" skal åbne sig selv i en signle side.... men

Du bruger target _blank nu. Det gør, at siden åbner i et nyt vindue.
Prøv med target ="_top". Så bliver siden åbnet i samme vindue, men uden
frames.

--
Benny Nissen