Nyt grafikkort, vil gerne have gode idéer ~
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-07-03 23:47

Hejsa
Nu har mit GF2 GTS 32mb tjent mig godt i 3 år. Men med de nye titler
der er på vej begynder det at knibe. Men hvad skal jeg købe?
Det må gerne være kompatibelt med DirectX9.
Jeg har A7V133, 1,4 GHx Athlon, 512 Mb ram
Det må gerne kunne række lidt, men heller ikke være overkill.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : klander

Dato : 28-07-03 11:21

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har A7V133, 1,4 GHx Athlon, 512 Mb ram
> Det må gerne kunne række lidt, men heller ikke være overkill.

Hej

En god ide send kun 1 indlæg om det samme !

Et ATI Radion 9500 Pro vil være et godt forslag
Men skal det række lidt ud i fremtiden
vil ATI Radion 9700 / Pro være bedre.

Det vil også knibe med din cpu og ram som kører 133 Mhz
de bliver meget snart en flaksehals..
Kurt

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-07-03 16:29

On Mon, 28 Jul 2003 12:21:11 +0200, "klander" <klander@lite.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

>Hej
>
>En god ide send kun 1 indlæg om det samme !

Ved det, der gik lidt ged i det

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-07-03 15:07

> [...]
>Men skal det række lidt ud i fremtiden
>vil ATI Radion 9700 / Pro være bedre.
>
>Det vil også knibe med din cpu og ram som kører 133 Mhz

Kommer tid kommer råd

Nu kan jeg se de begynder st skifte dem ud med en
"all-in-wonder"-udgave.
Hvad er forskellen?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Hans

Dato : 30-07-03 20:14

> Nu kan jeg se de begynder st skifte dem ud med en
> "all-in-wonder"-udgave.
> Hvad er forskellen?

Der er TV-tuner på et All-in-wonder.

/ Hans

Fra : Devast8or, work

Dato : 28-07-03 11:39

> [...]
> Jeg har A7V133, 1,4 GHx Athlon, 512 Mb ram
> Det må gerne kunne række lidt, men heller ikke være overkill.

GF4 Ti4600 kan fås til ca. en tusse i øjeblikket.

Devast8or

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 28-07-03 12:49

Devast8or, work wrote:
> GF4 Ti4600 kan fås til ca. en tusse i øjeblikket.

Jamen, det har jo ikke Dx9 hardware funktionalitet. Hvornår det så
bliver vigtigt er så et andet spørgsmål.

Mvh

Bruno

Fra : Devast8or, work

Dato : 28-07-03 13:28

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, det har jo ikke Dx9 hardware funktionalitet. Hvornår det så
> bliver vigtigt er så et andet spørgsmål.
>
> Mvh
>
> Bruno

Det har du vist ret i at det ikke har.

Men er der noget der bruger det i dag? (og hvad kan et Dx9 kompatibelt kort
egentlig, som andre ikke kan?)

Devast8or

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-07-03 15:04

On Mon, 28 Jul 2003 14:28:12 +0200, "Devast8or, work"
<invalid@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>>

>Det har du vist ret i at det ikke har.
>
>Men er der noget der bruger det i dag? (og hvad kan et Dx9 kompatibelt kort

Doom3 og mener også HalfLife 2 bruger Directx 9

Morten
morten@bowman.dk