Nyt grafikkort, men hvilket?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-07-03 23:45

Hejsa
Nu har mit GF2 GTS 32mb tjent mig godt i 3 år. Men med de nye titler
der er på vej begynder det at knibe. Men hvad skal jeg købe?
Det må gerne være kompatibelt med DirectX9.
Jeg har A7V133, 1,4 GHx Athlon, 512 Mb ram
Det må gerne kunne række lidt, men heller ikke være overkill.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : phg1

Dato : 28-07-03 22:30

"Morten Bowman Hansen" skrev d. 27-07-03 23:45 dette indlæg :
> [...]
> Jeg har A7V133, 1,4 GHx Athlon, 512 Mb ram
> Det må gerne kunne række lidt, men heller ikke være overkill.

hvis du vil have nvidia igen skal du have et fra den nye fx serie,men
jeg vil forslå at du kikker på gforce 4 serien istedet de er blevet
utroligt billige efter fx serien kom og hvis du køber et ti4200 eller
større er der ikke nogen spil på markedet du ikke vil kunne spille.men
der er jo også kortene fra ati de er også højtydene tjek på
www.edbpriser.dk

http://www.kandu.dk/