Hey! Brideshead er ude på DVD
Fra : PerX ...

Dato : 27-07-03 23:08

Hvorfor sagde i ikke det? *G*

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-07-03 15:43

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

>Hvorfor sagde i ikke det? *G*

Sikkert fordi ingen kunne forestille sig, at der skulle være nogen
interesse for den mest gudsjammerligt kedelige tv-serie, der
nogensinde er lavet.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Henrik Larsen

Dato : 28-07-03 17:18

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Sikkert fordi ingen kunne forestille sig, at der skulle være nogen
> interesse for den mest gudsjammerligt kedelige tv-serie, der
> nogensinde er lavet.

Der var unægtelig ikke megen amerikansk slå-på-tæven-atmosfære over
"Brideshead". Selv holdt jeg meget af serien - sådan er vi så forskellige,
ikke?. Den var så dejlig... britisk. Jeg læste i øvrigt for nylig om et
remake som skulle være i produktion, hvor de dekadente toner er nedtonet til
fordel for religionen. Det lyder jo meget pænt og opbyggeligt. Og dødssygt.

Vh Henrik

Fra : David T. Metz

Dato : 28-07-03 17:23

Niels Søndergaard skriblede:

> Sikkert fordi ingen kunne forestille sig, at der skulle være nogen
> interesse for den mest gudsjammerligt kedelige tv-serie, der
> nogensinde er lavet.

Savner du noget "titanic-cgi" i scenerne fra skibet eller noget
"Gladiator-cgi" i scenerne fra Oxford?

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : PerX ...

Dato : 30-07-03 20:14

In article <1idaiv4j7thhf8159462e214scdmhggml9@4ax.com>,
ns@post.cybercitypunktumdk says...

> Sikkert fordi ingen kunne forestille sig, at der skulle være nogen
> interesse for den mest gudsjammerligt kedelige tv-serie, der
> nogensinde er lavet.

Uhada, havde jeg sagt det om en anden serie ville der straks hvad været
en masse som klynker over jeg er ond *G* Men smag og behag