ac/dc?
Fra : lovend

Dato : 27-07-03 22:36

Er de opløst eller bare blevet for gamle?

Eller hvad er der nogle der ved det?

mvh lovend

Fra : Lin

Dato : 27-07-03 22:47

Nej, ikke opløst. Jeg har hørt at de for nylig varmede op til selveste
Rolling Stones! De har lige været på en form for mini-turne - hvad med at
tjekke: http://www.acdcrocks.com/

-Linda

Fra : Kong Kent

Dato : 28-07-03 08:27

> Er de opløst eller bare blevet for gamle?
> Eller hvad er der nogle der ved det?

Nope. De lever skam i bedste velgående. Tjek evt. deres officielle
hjemmeside:

http://www.ac-dc.net/

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : PK

Dato : 28-07-03 10:00

Ja det er rigtigt, i juni og juli måned spillede de flere koncerter i
Tyskland. Se nedenstående

2003 Tour:
[Updated June 30th]

11 Mar 03 ·

9 Jun 03 ·

13 Jun 03 ·

17 Jun 03 ·

20 Jun 03 ·

22 Jun 03 ·

30 Jul 03 ·

New York, NY (Roseland Ballroom) Free concert. Supported by Vandetta
Red

Berlin, Ger. (Columbiahalle) Headlining, supported by Cyberspace
Hippies.
Tickets in person at venue on May 25th.
?56,50. http://www.columbiahalle.de/main.html.

Oberhausen, Ger (O.Vision Zukunftspark)
Supporting the Rolling Stones with the Cranberries
Tickets - ?106,50 / ?100,63 / ?84,56. Order online

Munich, Ger (Circus Krone) Headlining, supported by Cyberspace
Hippies.
Tickets in person at venue on May 23rd.
?60,00. Call venue for further info +49 (089) 545 8000.

Leipzig, Ger (Festwiese)
Supporting the Rolling Stones with The Pretenders
Tickets - ?101,66 / ?95,91 / ?82,20. Order online

Hockenheim, Ger (Hockenheimring)
Supporting the Rolling Stones with The Pretenders
Tickets - ?107,52 / ?85,68. Order online

Toronto, Can (Downsview Park) 'Molson Canadian Rocks for Toronto'
Supporting the Rolling Stones. Also on the bill - The Guess Who, Rush,
Justin Timberlake,
Sam Roberts, The Flaming Lips, Kathleen Edwards, The Isley Brothers,
Sass Jordan, La Chicane
The Tea Party, Blue Rodeo and hosts Dan Akroyd and Jim Belushi with
"Have Love Will Travel."
Tickets C$21.50 / US$16 - Ticketmaster.ca / Ticketmaster.com

www.heavymetaldanmark.dk

Fra : Michael Castensen

Dato : 28-07-03 18:54

"lovend" <Lovend@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er de opløst eller bare blevet for gamle?

De er blevet for gamle!

---

Fra : lovend

Dato : 30-07-03 00:16

haha ja det er de... men mange tak allesammen for jeres svar .. de skal til
dk nu det gad jeg sku godt

mvh lovend

Fra : Mette og René

Dato : 03-08-03 17:44

> haha ja det er de... men mange tak allesammen for jeres svar .. de skal
til
> dk nu det gad jeg sku godt

hvad? skal de til danmark?

René