MMS/TV2-probs. på N3650
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 27-07-03 20:00

Halløjsa..

Jeg har, lidt for sjov, tilmeldt mig TV2s MMS-nyheder - for at se hvordan de
udnytter MMS-mulighederne.. Men det eneste jeg modtager er SMS-beskeder, to
gange om dagen, hvor der står "You have received an MMS which can also be
viewed on a PC at [web-adresse]".. Den pågældende MMS dukker aldrig op på
min telefon, som jeg i øvrigt har fået til at virke med MMSer fra andre
afsendere...

Andre der har (haft) tilsvarende eller lignende problemer med deres Nokia
3650?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 27-07-03 21:11

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message
> [...]
> afsendere...
>
> Andre der har (haft) tilsvarende eller lignende problemer med deres Nokia

Har haft tilsvarende problem på 3510i med Sonofon abonnement

-Michael

Fra : JHF

Dato : 18-09-03 08:12

Det skyldes, at TV2 i øjeblikket benytter sig af "egne" indstillinger når
der skal sendes MMS. Du skal altså vælge mellem:

1) Vil du have MMS beskeder fra venner og bekendte skal du bruge
indstillingerne fra SONOFON
2) Vil du have MMS nyheder fra TV2 skal du bruge indstillingerne fra TV2.
Hvis du benytter dig af denne mulighed skal du også have et GPRS
abonnement!

Man kan altså ikke begge dele samtidig! Mit råd er derfor at afvente, at
det bliver muligt at få leveret nyhederne gennem SONOFON's indstillinger,
hvilket nok ikke varer så længe.......

Jeg håber, at svaret hjalp dig lidt

Thomas Frandzen <thf@fzc.dk> wrote in article
<3f242132$0$76147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...