Måske et dumt spørgsmål, men hvis jeg købe~
Fra : victor

Dato : 27-07-03 19:57

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-07-03 19:58

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-07-03 20:31

Fra : Fischer

Dato : 27-07-03 20:36

"Hans Paulin" skrev i en meddelelse:
> Bjørn Jørvad wrote:
> > "victor" <V_Jensen@tiscalii.dk> skrev i en meddelelse
> > news:NfVUa.39853$Kb2.1657746@news010.worldonline.dk...

*Fischer

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-07-03 20:39

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hmmm ... jeg har da svaret spørgeren og Hans har svaret mig.

Hvor er dit svar/kommentar...?...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Fischer

Dato : 27-07-03 20:45

> Hmmm ... jeg har da svaret spørgeren og Hans har svaret mig.
> Hvor er dit svar/kommentar...?...

Sorry. Den missede jeg!
Jeg troede bare at vi var ved at sende tomme indlæg.

Det er nok bare ved at være sengetid .....

*Fischer

Fra : N/A

Dato : 28-07-03 16:17

Fra : JMo.

Dato : 28-07-03 16:17

Mikael Nørrelund Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> wrote in

> Jeres 3 indlæg er tomme:

He he.. Prøv at ta' et kig på subject...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-07-03 16:23

JMo. wrote:

> He he.. Prøv at ta' et kig på subject...

Det kan man ikke se i OE...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : JMo.

Dato : 28-07-03 16:29

> Det kan man ikke se i OE...

Mystisk.. Det ser da ellers ud til at alle (undtagen mig) i denne tråd
bruger OE 6

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-07-03 17:22

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mystisk.. Det ser da ellers ud til at alle (undtagen mig) i denne tråd
> bruger OE 6

Prøv at placere din cursor i emnelinien og benyt 'højre piletast'....så skal
de bare se...

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : JMo.

Dato : 28-07-03 18:23

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> wrote
in news:3f254da9$0$48915$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Prøv at placere din cursor i emnelinien og benyt 'højre
> piletast'....så skal de bare se...

Æhm, den går ikke her i min XNews.. Men prøv at gi' Mikael det råd - det er
ham der ikke kan se hele emnelinien )

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-07-03 20:42

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> skrev i en meddelelse

KLIP

> Æhm, den går ikke her i min XNews.. Men prøv at gi' Mikael det råd - det
er
> ham der ikke kan se hele emnelinien )

O.k. ... det er hermed viderebragt..

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-07-03 22:30

Bjørn Jørvad wrote:
> Prøv at placere din cursor i emnelinien og benyt 'højre
> piletast'....så skal de bare se...

Emnet er for langt til at kunne ses på min skærms opløsning.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-07-03 22:37

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f2595c8$0$13249$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> Emnet er for langt til at kunne ses på min skærms opløsning.

Det kan jeg ikke tro.

Jeg kan fint læse hele emne linien (bladre) i 640x480.

Du har vel åbnet indlægget, hvorefter du med cursoren "bladre" i
emnelinien..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-07-03 22:47

Bjørn Jørvad wrote:

> Det kan jeg ikke tro.
>
> Jeg kan fint læse hele emne linien (bladre) i 640x480.
>
> Du har vel åbnet indlægget, hvorefter du med cursoren "bladre" i
> emnelinien?

Nej, folk må lære at skrive i meddelelsen istedet for i emnelinien,
som kun er en slags appetitvækker.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-07-03 22:49

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3f2599b0$0$13165$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> Nej, folk må lære at skrive i meddelelsen istedet for i emnelinien,
> som kun er en slags appetitvækker.

Hmmm ... hvorfor tror du i grunden, jeg svarede indlæggeren i
emnelinien....?

<tys tys on> Helt fortroligt, kun mellem du og jeg, er det fordi man bliver
træt af at irettesætte dem som tror emnelinien er til at skrive sit indlæg
i.<tys tys off>

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : JMo.

Dato : 29-07-03 17:04

Mikael Nørrelund Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> wrote in

> Nej, folk må lære at skrive i meddelelsen istedet for i emnelinien,
> som kun er en slags appetitvækker.

Yep, og netikette-diskussion bør flyttes til en relevant gruppe. Men du er
havnet i d.t.t.mobil, hvor vi notorisk ikke følger netiketten. )

Fra : Fischer

Dato : 27-07-03 20:41

Ja, det kan du godt. Tjekkiet benytter GSM900 og 1800 som i DK.
Men du skal være opmærksom på, at telefonen måske kan være låst til en
tjekkisk udbyder. Alt efter model, kan den dog nok låses op.
Desuden får du næppe en telefon med dansk menu og ordbog. Alt efter model,
kan der måske lægges dansk software i den.

*Fischer