Søger Makker
Fra : Bernino Lins

Dato : 27-07-03 16:24

Hej med jer,

Jeg søger efter en makker der kan og vil dykke på især hverdage -
formiddag/eftermiddag.

En studerende eller selvstændig som har tiden og lysten og er stabil...Jeg
er selv selvstændig.

Jeg skal dels bare have en masse gode dyk, dels udforske nogle ting og
endelig øve en masse praktiske IDC/DM (for at blive PADI instruktør) ting -
så der er basis for lidt af hvert.

Pt. er jeg igang med at udforske og lave kort over Kronborg, Lynetten og en
mergelgrav samt øve pædagogiske ting og sager under vand. Min normale makker
er desværre bundet meget af sit arbejde og derfor går det lidt langsomt...

Jeg kan sejle for sejl og er igang med dueligheds beviset så hvis min
kommende makker også er sejler er der basis for nogle gode dykkerture for
sejl...derudover kan jeg hjælpe til med længere ture, navigering osv.

Jeg har adgang til en sejlbåd som det er muligt at dykke 2 personer fra: min
makker og jeg, og naturligvis have en rorgænger på båden mens vi er i dybet.

Jeg har adgang til påfyldning af luft gratis.

Jeg har adgang til undervisningslokaler, opbevarings lokaler m.m.

Jeg har ca. 100 dyk hvoraf de 70 er gjort i Danmark hvoraf størstedelen er
gjort om vinteren i Øresund. Jeg er næsten færdig som divemaster - mangler
at aflevere et undervandskort. Resten af mine dyk i caribien, israel,
ægypten og jordan.

Skriv til mig på lind@hlgroup.dk for mere information.

Bedste hilsner, Bernino Lind