TV Out flimmer ved overlay andet end 4:3 o~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-03 12:02

Hej

Jeg har et Club 3D Radeon 9700 kort

Jeg lejede lidt med tv out funktionen igår... og det er jo virkekelig god
kvalitet ( i forhold til mit gamle radeon)

Det jeg bedst kan lide er at man ved overlay, kan få det over på tv´et, uden
man behøver at have det i fuld skærm på tv´et..

Men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre at afspille det i overlay mode
på tv´et når formatet ikke akurart er 4:3 eller 16:9

DivX film osv er jo ofte ikke det

Jeg kører vistnok med de nyeste drivere 6.14.10.6368

Er der noget fix, så kortet ikke fucker op med flimmer osv, når den ikke
afspiller noget der akurart er 4:3 eller 16:9 ?

Jeg går ud fra at det er samme problem som Erik Petersen har i sit indlæg
26072003 00:44

Mvh. Bjarke Hansen