Blueflame slipon
Fra : Tommy Fer

Dato : 27-07-03 11:45

Hejsa DFMere

Jeg har lige købt mig en Oval titanium Blueflame slipon til min VFR...

Der er billeder i dk.biaer.motor

Det gik relativtnemt, desværre var der sat et varmeskjold lige der hvor jeg
skulle skære i udstødningen, det gav mig lige en del slibe arbejde med at
fjerne svejse sømmende så jeg kunne få den tæt.

Udstødningen er flot, rigtig flot til prisen.... (knap 2200 dkr.)

Jeg har valgt billig metode mht dysning. Jeg har sat et nummer større hoved
dyser og shimmet nålene ,5mm. Den går godt, men jeg tager den nok på
rullefelt for at se om den går som den skal.

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 27-07-03 17:12

> [...]
> hoved dyser og shimmet nålene ,5mm. Den går godt, men jeg tager den
> nok på rullefelt for at se om den går som den skal.
------------------------
Ser fed nok ud...
Regner også selv med at købe modellen i vinterperioden..
Men har du ikke evt mulighed for at poste en lydfil også?
Kunne godt tænke mig at høre hvordan den lyder.

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 27-07-03 21:24

"Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa DFMere
> Jeg har lige købt mig en Oval titanium Blueflame slipon til min VFR...
> Mvh Tommy Fer

Var den med melemstykke og "der ganse swinerei"? Jeg har nemlig selv
overvejet noget vræl til Hondaen, og det ville jo være smart at købe Dansk
hvis det ikke er dyrer end i .de. Hvordan er den generelle service fra dem?
Er den ovale altid farvet? og skulle du svejse/skærer i det originale
forrør?

Tobias

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-07-03 21:42

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dem?
> Er den ovale altid farvet? og skulle du svejse/skærer i det originale

Da en VFR400 har et udstødnings system der er mere eller mindre fuldsvejset,
så er det nødvendigt at skære. DEr fulgte et mellem stykke med, og der var
endda beslag så man kan genmontere sin standart potte, selvom den er skåret
af!

Service er fin efter min mening, der bliver svaret relativt hurtigt på
mails... en dags tid ca...

leveringen tog små 14 dage, de var meget hjælpsomme med at skaffe data
omkring systemet før jeg bestilte.. sådan om mellemstykker osv.

Se deres hp. www.sportsmc.dk

man kan selv vælge, rund/oval. alu,stål,titanium,farvet titanium. 2 afgange
(kun oval) powerport (sådan en dæmper dims man kan slå fra til tror jeg..)

den billigste slipon er stål rund til 1400

mvh Tommy Fer