LOD 1.10 beta - Maphack
Fra : HX

Dato : 27-07-03 09:54

Hej i gruppen.

Jeg har lidt problemer med at finde et maphack der duer i D2 LOD 1.10 beta.
Nogen der kan lede mig på rette vej?

Mvh.
HX

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 27-07-03 10:24

Man bruger da ikke snyd....... tsk tsk tsk

Fra : HX

Dato : 27-07-03 14:38

"Rasmus Wulff Jensen" <mail@REMOVE.rwj.dk> skrev i en meddelelse
> Man bruger da ikke snyd....... tsk tsk tsk

Tror at 90% af alle der spiller D2 bruger maphack...
Så jo, der bruges i høj grad snyd.... :)

HX

Fra : SoftMan Brian

Dato : 27-07-03 16:16

> Tror at 90% af alle der spiller D2 bruger maphack...
> Så jo, der bruges i høj grad snyd.... :)

nok nærmere 50% (men stadig ret udbredt)

Hvis der ikke er 1.10 maphack på mousepad´s side, bør du ikke hente det
(medmindre du ikke spiller på b-net, og derfor ikke har noget at miste)

Fra : Jens Pedersen

Dato : 27-07-03 17:36

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nok nærmere 50% (men stadig ret udbredt)

Hvor har du dog det tal fra?

--
Jens Pedersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-03 19:56

In dk.spil.computer, Jens Pedersen <jens-pedersen@webspeed.dk> says...
> Hvor har du dog det tal fra?

Samme sted som HX havde de 90% fra. Jeg tror nu også på at tallet ligger
nærmere 50% end 90%.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Pedersen

Dato : 29-07-03 09:57

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse

> Samme sted som HX havde de 90% fra. Jeg tror nu også på at tallet ligger
> nærmere 50% end 90%.

Jeg undrer mig bare over, hvordan I kan vurdere det. Hvordan kan man se,
hvor mange, der bruger maphack? Det er måske bare en fornemmelse, I har,
eller?

--
Jens Pedersen

Fra : SoftMan Brian

Dato : 29-07-03 12:46

"Jens Pedersen" <jens-pedersen@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg undrer mig bare over, hvordan I kan vurdere det. Hvordan kan man se,
> hvor mange, der bruger maphack? Det er måske bare en fornemmelse, I har,

Hovedsageligt en fornemmelse, som bygger på (for megen) læsning i
alt.games.diablo(2), samt diverse andre forum.

Fra : HX

Dato : 27-07-03 20:16

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis der ikke er 1.10 maphack på mousepad´s side, bør du ikke hente det

Ok. Der er såmænd også en.
Takker.

HX