That Thing You Do (lille spoiler)
Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 27-07-03 09:53

Så ovennævnte film i går på TV2 for nok 5. gang. Det er stadig en af mine
all-time favorite feel-good film. Da jeg så den i biffen i 96 fik jeg det
største crush på Liv Tyler. Og så var det første gang jeg oplevede Steve
Zahn for fuld udblæsning - han stjæler billedet hver gang (hvis ikke lige
Liv er der). Og den scene, hvor de hører sig selv i radioen for første gang,
er simpelthen helt fantastisk - lige meget hvor mange gange man ser den!
Hvis man nogensinde har haft bare en lille drøm om at være noget indenfor
musikken, så går den scene rent ind.

Og så er filmen jo både skrevet og instrueret af Tom Hanks - hans debut, og
indtil videre den eneste spillefilm han har stået bag. Dejlig, dejlig film,
der altid får mig i godt humør.

God søndag

Thomas

Fra : Malene

Dato : 27-07-03 12:33

> [...]
og
> indtil videre den eneste spillefilm han har stået bag. Dejlig, dejlig

Han har også stået bag "My Big Fat Greek Wedding" :)

Malene

Fra : Malene

Dato : 27-07-03 12:37

Lagde i forresten mærke til, at Tom Hanks kone, Rita Wilson, var servitrice
på jazzbaren Blue Spot??

Malene

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 27-07-03 13:03

"Malene" <malene@raptus.dk> skrev i en meddelelse

> og
> film,
>
> Han har også stået bag "My Big Fat Greek Wedding" :)
>
> Malene

Nej, det er ikke helt rigtigt. Jeg mente som instruktør og
maniskriptforfatter. Tom Hanks er "bare" en af de mange producere på Big Fat
Greek Wedding. Det var hans kone, som også var med i That Thing... der fik
ham overtalt til at støtte projektet.

Thomas

Fra : Malene Hald

Dato : 27-07-03 16:30

> [...]
Fat
> Greek Wedding. Det var hans kone, som også var med i That Thing... der fik

Nåå ... på den måde:) Jeg synes faktisk også godt man kunne ane noget af
hans humor i replikkerne -- eller er det lidt søgt?

Malene