Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP PhotoSmart 735
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-07-03 09:32

Hej.

Jeg overvejer at købe et HP Photosmart 735 kamera.
http://www.edbpriser.dk/digitalfoto/digitalfoto-top10.asp?ID=1324627913

Min prisgrænse ligger ved de 2.000,-

Hvor finder jeg de bedste anmeldelser?
Har kigget lidt rundt i de gamle indlæg, og søgt lidt på google, men kan
ikke rigtigt få indsnævret mine søgeresultater.

Nogen der har relevante kommentarer til det btw.?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Mogens

Dato : 27-07-03 09:56

On Sun, 27 Jul 2003 10:32:17 +0200, "Fischer & Døssing"
<tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote:

>Hej.
>
>Jeg overvejer at købe et HP Photosmart 735 kamera.
> [...]

Hej

Har du kigget på Steve's Digicams ?
http://www.steves-digicams.com

Der er grundige tests af næsten alle kameraer

mvh Mogens

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-07-03 13:12

Mogens (moveng@portalen.no) skrev:

> Har du kigget på Steve's Digicams ?
> http://www.steves-digicams.com
>
> Der er grundige tests af næsten alle kameraer

Men ikke af dette

Fra : Mogens

Dato : 27-07-03 13:30

On Sun, 27 Jul 2003 14:11:35 +0200, "Fischer & Døssing"
<tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote:

>Men ikke af dette

Så her da : http://www.dpreview.com/news/0303/03030301hp735.asp

mvh Mogens

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 27-07-03 21:58

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har kigget lidt rundt i de gamle indlæg, og søgt lidt på google, men kan
> ikke rigtigt få indsnævret mine søgeresultater.

Jeg har også lidt som en tam vild efter anmeldelser af HP 735, men har
heller ikke fundet andet end uddrag af data og pressemeddelser.

Jeg købt et og lidt mellemfornøjet med det.

Fordele:
+Rimeligt gode billeder
+Fornuftig pris for 3MP kamera
+Rimelig god videooptager (dog kun 15 fps)

Bagdele:
-LCD skærmen er noget grovkornet
-LCD skærmen hakker meget når der ikke er optimalt lys. Specielt ved
samtidig brug af zoom.
Bruger meget batteri (køb 2000 mAh genopladelige)

Har du andre spørgsmål så må du sige til.

Med venlig hilsen
Ole Frederiksen

Fra : Poul R. Thomsen

Dato : 28-07-03 21:39