Techno Musik
Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] [~

Dato : 27-07-03 07:04

Hej

Ja, jeg har lige fået stereo anlæg i min Scooter så nu skal alle i byen sq
vide at jeg har fået anlæg i dytten

Men er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode techno sange jeg skal
fyre på anlægget. Det skal helst være vildt, men også gerne noget som lyder
godt.

Mvh Migg.. =)

Fra : Morten Holm

Dato : 27-07-03 08:41

Det er et umugligt krav.. det kan sikkert godt være vildt, men GODT kommer
Techno aldrig til at lyde!
Kunne du ikke spille noget ordenteligt musik..
Istedet for at af spille nogle lyde enhver kan lave...
Du får sikkert også bare en masse uvenner hvis du spiller techno for dem
alle i byen... =)

Mvh
Morten Holm

Fra : Morten Holm

Dato : 27-07-03 08:44

Det jeg skriver, er self. bare min egen mening.. Har ikke noget imod
mennesker som hører den slags "musik" men kan bare ikke forstå hvorfor nogen
kan lide at høre på lyde... =S
Men som sagt bare min mening.. .=)
Mvh
Morten Holm

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 27-07-03 08:59

"Morten Holm"
> Det jeg skriver, er self. bare min egen mening.. Har ikke noget imod
> mennesker som hører den slags "musik" men kan bare ikke forstå hvorfor
> [...]

Kan du så heller ikke lide musik? Jeg mener, musik er da i bund grund skabt
af lyde. Meget uheldig formulering...
Personligt bryder jeg mig heller ikke om techno, men derimod synes jeg noise
er vildt fedt. Som navnet signalerer er noise støj, ligesom alt andet musik.
Forskellen består i at man fokuserer på støjen fremfor harmonierne, som
ellers ses i traditionelt musik.
Min pointe er at man nok ikke skal afskrive alt for meget til fordel for en
snæversynet smag. Det bliver da kedeligt i længden.

-TDJ

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] [~

Dato : 27-07-03 16:46

Til Morten Holm

Vil du venligst ikke holde op med de der indlæg du kommer med. Du gav mig
ikke svar på det jeg spurgte om, og kom heller ikke med noget brugbart andet
end at give udtryk for din mening, som jeg ikke har noget t bruge til.

Hvis du skal SVARE på indlæg er det fordi at du har SVARET til SPØRGSMÅLET.
Du skal ikke komme med din mening når det ikke har en fis med mit spørgsmål
og gøre, jeg spurgte ikke om hvad du syntes om techno musik.

Mvh Mick..

Dette er ikke for at virke sur, men blot for at lære dig noget om hvordan
man begår sig i nyhedsgrupper.

Fra : Hauge

Dato : 27-07-03 17:05

Hejsa

"[: ::AaBFrEaK:: :] [6580]" <ask@me.com> wrote in message
> Dette er ikke for at virke sur, men blot for at lære dig noget om hvordan
> man begår sig i nyhedsgrupper.

Så skal du da først selv lære det, for der er ingen der bestemmer hvad folk
skal svare til hvilke spørgsmål, bare det holder sig til fundatsen, og det
gjorde hans "svar", og han gav dig forøvrigt et godt råd.

Mvh Hauge

Fra : -V-

Dato : 27-07-03 17:08

[: ::AaBFrEaK:: :] [6580] wrote:

> Dette er ikke for at virke sur, men blot for at lære dig noget om
> hvordan man begår sig i nyhedsgrupper.

Med tank på dine indlæg i diverse dskussioner i fodbold-grupperne, er du
vist den sidste der skal brokke dig over andre folk og deres dumme indlæg.

Det er ikke sagt for at virke sur, bare for at lære dig lidt om at begå dig.

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 27-07-03 20:10

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Det er ikke sagt for at virke sur, bare for at lære dig lidt om at begå

Amen.... The Big V has spoken...

Steinbjørn

Fra : Troels

Dato : 27-07-03 09:05

> Hej
>
> Ja, jeg har lige fået stereo anlæg i min Scooter så nu skal alle i byen sq
> vide at jeg har fået anlæg i dytten

Hej
Prøv at gik her
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=9cpbjj%241ouo%241
%40tnews.inet.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dbrian%2Bmusik%26hl%3Dda%26lr
%3D%26ie%3DUTF-8%26selm%3D9cpbjj%25241ouo%25241%2540tnews.inet.tele.dk%26rnu
m%3D1

Ellers:

Drunken Munky - E
Topmodelz - La Esperanza
DJ Digress - Baila Para Mi
Blank & Jones - Desire
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
Dj boozy woozy - Party Affair
Gigi D´Agostino - L´Amour Toujours
Klubbingman - Welcome To The Club
P Control - The Clown Song
Phasio - Phat bass kickin
Warpbrothers - Blast the speakers
The Soca Boys - Follow The Leader (Roof On Fire)

/Troels

Fra : zcully

Dato : 27-07-03 16:32

> [...]
>
> Men er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode techno sange jeg skal
> fyre på anlægget. Det skal helst være vildt, men også gerne noget som

Prodigy...
Stortset alt med dem holder

/Zcully

Fra : Lars Bernau

Dato : 27-07-03 17:51

In article <3f23f08a$0$1644$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
*removethis*zcully@hotmail.com says...
> "[: ::AaBFrEaK:: :] [6580]" <ask@me.com> wrote in message

> lyder

> Prodigy...
> Stortset alt med dem holder

Danske CS Jay (Som måske ikke helt er techno) holder også ! Især
"Impetus Viscus", eller som den kaldes her i huset "Impetus Whiskas"

/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 27-07-03 22:38

> [...]

> Men er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode techno sange jeg skal
> fyre på anlægget. Det skal helst være vildt, men også gerne noget som

Nååh... jaa...Aab-freak... Så forstår jeg bedre med Techno på scooteren

Nå, men der er masser af inspiration at hente her:

www.risefm.com

Mvh Jacob E

Fra : KH

Dato : 27-07-03 23:12

> [...]
skal
> fyre på anlægget. Det skal helst være vildt, men også gerne noget

Hvad med "Jeg er så glad for min scooter, jeg kommer hurtigt langt
omkring" ....
Eller hvad med "Miles of Smiles" med gruppen Scooter.
Eller "Willy the Wooly Mammoth" af samme.

Det må da være helt wildt med sådan et anlæg på scooteren.
Nu skal du passe på, den ikke går i stå, når du tænder for anlægget...

Du kunne også spille noget af det fede fra Morten Friis og Uffe
Savery, hvis du kender de to herrer.
De har begge bevæget sig i den klassiske musikgenre i mange år, men er
gået over til lidt mere håndfaste rytmer.

Mvh. KH.

Fra : A. Nielsen

Dato : 28-07-03 07:16

> Ja, jeg har lige fået stereo anlæg i min Scooter så nu skal alle i byen sq
> vide at jeg har fået anlæg i dytten

Jeg hader støjende tåber i trafikken som dig. Hvis du ændre "se mig, se mig,
se mig" om til "hør mig, hør mig, hør mig" er du som en dum teenagetøs. Og
når du så har kørt rundt med fuld tryk på anlægget i flere timer mens du
ihærdigt har spejdet efter om pigerne har bemærket "fars nye anlæg" og sendt
dem åndssvage grin, kan det være at du får øje på ambulancen bag dig som
prøver at komme forbi, den ældre svagtseende mand der går over for rødt
fordi han ikke kan høre trafiksignalet tydeligt, damen som prøver at få
kontrol over sin ustyrlige hund der går amok over den høje technomusik osv.
Du er til fare for dig selv og dine omgivelser fordi du provokere andre
trafikanter til at tabe koncentrationen et øjeblik for at kigge efter dig og
tænke tanken : "Så tag dog af få røven ud af æggeskallen og bliv voksen!".

> Men er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode techno sange jeg skal
> fyre på anlægget. Det skal helst være vildt, men også gerne noget som
lyder
> godt.

Hvad med noget af "Sussie og Leo", for nu at gøre din latterlige
selviscenesættelse fuldkommen.

/ A. Nielsen

Fra : Morten Holm

Dato : 28-07-03 09:42

Giver dig Fuldstændig ret.. Ikke fordi jeg havde tænkt på det, men der er
noget i det du siger!
Med hensyn til Sussi & Leo.. Så går du jo ikke.. så er han ikke sej.. og så
bliver hele "Budskabet" ødelagt.. det kan du godt se! =)

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-07-03 20:39

In article <bg2f1f$4m7$1@news.cybercity.dk>, Oi..@bugger.off says...

> Jeg hader støjende tåber i trafikken som dig. bla bla bla, sur galde!

Misundelig fordi din Puch Maxi ikke kan trække et anlæg ??

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 10:09

> [...]
>
> Men er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode techno sange jeg skal
> fyre på anlægget. Det skal helst være vildt, men også gerne noget som

Endnu en diskotek-scooter...

Hvis du ikke kender Benny Banassi - Satisfaction skulle du måske prøve den.
Den er blevet et godt hit blandt mange af de unge.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 28-07-03 13:34

"FB" <.> skrev i en meddelelse :

> Endnu en diskotek-scooter...
>
> Hvis du ikke kender Benny Banassi - Satisfaction skulle du måske prøve
den.
> Den er blevet et godt hit blandt mange af de unge.

Er du sikker på, at der er nok dunkebass i den til at man kan være sej på
sin scooter?

> Mvh
> FB

Mvh
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 14:43

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@fjerndettesmartazz.dk> wrote in message

> den.
>
> Er du sikker på, at der er nok dunkebass i den til at man kan være sej på
> sin scooter?

16 år. Scooter. Sikkert 1 eller 2 'lorte' højtaler. Techno.

Hvorhenne ser du ordet sej?

Synes ikke det kan passe sammen. Jeg tænker ; "tåbe" hver gang jeg ser sådan
en.

Mvh
FB

Fra : -V-

Dato : 28-07-03 14:57

FB wrote:
> 16 år. Scooter. Sikkert 1 eller 2 'lorte' højtaler. Techno.
>
> Hvorhenne ser du ordet sej?
>
> Synes ikke det kan passe sammen. Jeg tænker ; "tåbe" hver gang jeg
> ser sådan en.

Kom du til Nørrebro engang.
Så kommer du til at tænke meget.

-V-

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 28-07-03 17:36

"FB" skrev i en meddelelse :

> 16 år. Scooter. Sikkert 1 eller 2 'lorte' højtaler. Techno.
>
> Hvorhenne ser du ordet sej?

Hallo, i brianernes forunderlige verden er man da sej når man kan sådan
noget.

> Synes ikke det kan passe sammen. Jeg tænker ; "tåbe" hver gang jeg ser
sådan
> en.

Når jeg ser dem uden hjelm på, må jeg indrømme, at jeg håber, at de falder
og slår sig, så de måske kan lære, at det ikke er fedt at køre 110 i timen
på en sølle scooter... det er ren idioti.

> Mvh
> FB

Mvh
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 19:14

> Når jeg ser dem uden hjelm på, må jeg indrømme, at jeg håber, at de falder
> og slår sig, så de måske kan lære, at det ikke er fedt at køre 110 i timen
> på en sølle scooter... det er ren idioti.

Er stort set ligeglad om de har hjelm på eller ej, det går kun ud over dem
selv.
Om deres scooter kan kører 110Km/t er jeg også ligeglad med, bare de holder
fartgrænsen og kører ansvarligt.

I min by er det på måde at fræse rundt nede i byen lige ved siden af skolen
med 80Km/t, det er jeg ikke så vild med ;/
Men ja, det er dumt. Men de lærer forhåbenligt når de bliver ældre :)

Mvh
FB

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-07-03 23:30

FB wrote:
> "Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@fjerndettesmartazz.dk> wrote in message

> Er stort set ligeglad om de har hjelm på eller ej, det går kun ud over dem
> selv.

I forbindelse med de højere hastigheder og "fartgrænser efter
forholdene" var der lidt snak om hvad det koster at køre galt i
trafikken. Var det ikke noget i stil med lidt over en million i direkte
omkostninger for et trafikoffer?

Der er desværre ikke brugerbetaling for folk uden hjelm.

> Om deres scooter kan kører 110Km/t er jeg også ligeglad med, bare de holder
> fartgrænsen og kører ansvarligt.

Den type personer der synes det er fedt at tune/bore/hakke/whatever
deres knallert til 110km/t er desværre ret sjældent typen der kører
ansvarligt.

/Robert

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-03 10:26

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Den type personer der synes det er fedt at tune/bore/hakke/whatever
> deres knallert til 110km/t er desværre ret sjældent typen der kører
> ansvarligt.

Helt enig. Gid de bare gjorde.

Mvh
FB

Fra : Michael Castensen

Dato : 28-07-03 19:05

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorhenne ser du ordet sej?
>
> Synes ikke det kan passe sammen. Jeg tænker ; "tåbe" hver gang jeg ser

Ja, og jeg tænker: Hvad laver de dog her i vores land.
Idioterne der støjer på disse helvedesmaskiner, er for det meste unge
utilpassede 2. generations "flygtninge", som ligesom deres forældre er så
dovne, at de ikke aner, hvordan man kører på en almindelig cykel.
Hjem med dem siger jeg bare. Vi har intet at bruge dem til!

---

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 19:11

"Michael Castensen" <@> wrote in message
> [...]
> dovne, at de ikke aner, hvordan man kører på en almindelig cykel.
> Hjem med dem siger jeg bare. Vi har intet at bruge dem til!

Godt nok deler jeg nogenlunde samme mening med dig, men den passer vidst
bedre indvandring gruppen

Mvh
FB

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-07-03 16:44

Mads Holmsgaard Eriksen wrote:

> den.

> Er du sikker på, at der er nok dunkebass i den til at man kan være sej på
> sin scooter?

Hvis det nu bliver suppleret med de der små grønne lygter der kan sættes
på fælgene, hjelm på albuen og Starter kasket?

Så skal han bare lære at køre 1½ meter på baghjulet, banke forhjulet
hårdt ned i asfalten, 1½ meter baghjul, forhjul hårdt ned i asfalt, 1½
meter baghjul, forhjul hårdt ned i asfalten efterfulgt af ufrivillig
stoppie. Så er den ved at være der

/Robert

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-07-03 22:55

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> hårdt ned i asfalten, 1½ meter baghjul, forhjul hårdt ned i asfalt, 1½
> meter baghjul, forhjul hårdt ned i asfalten efterfulgt af ufrivillig

Og lige afsluttet med en ordentlig omgang asfalteksem på arme og ben. Se,
det giver street-respect :)

Søren