God bog om XML og Java?
Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 27-07-03 01:17

Jeg leder efter en bog om XML og Java, forstået på den måde at jeg kender
til begge dele hver for sig, men jeg mangler et overblik over de mange
Java-teknologier til behandling af XML, som f.eks. DOM, JDOM, SAX, JAXP
osv.

Jeg har kigget på "Processing XML with Java" af Elliotte Rusty Harold, samt
O'Reilly bogen "Java & XML" af Brett McLaughlin.

Har I nogen anbefalinger eller kommentarer?

Kenneth

Fra : Claus

Dato : 29-07-03 09:38

On Sun, 27 Jul 2003 02:16:47 +0200, Kenneth Ahn Jensen
<jakabov@mail.dk> wrote:

> [...]
>O'Reilly bogen "Java & XML" af Brett McLaughlin.
>
>Har I nogen anbefalinger eller kommentarer?

Jeg synes godt om 'Professional Java XML' fra WROX. Den er skrevet i
et rimeligt let forståligt sprog med gode eksempler på de forskellige
teknologier.
MVH Claus