diskussion om Tv-Out !
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 26-07-03 18:45

Hej der.
Mig og min makker har et lille "væddemål" vi skal have afgjort ang. Tv-Out.

Jeg har et GF2 GTS med Tv-out og han har et GF4MX et-eller-andet med TV-out.
Når han skal bruge Tv-out så kan han se hvad han laver BÅDE på monitoren og
på TV-skærmen ved hjælp af "kloning" i driverne.

Den mulighed har jeg ikke,der forsvinder billedet fra monitoren og kan KUN
ses på Tv-skærmen (pisse træls når Tv står i stuen og pc i andet rum og min
forlovede skal dirigere mig rundt på tv-skærmen )

Vi bruger samme drivere.
Jeg mener at GF2 kort ikke understøtter dette ,men at GF2MX og GF4MX kort
gør.
Min makker mener at mit også skulle kunne lave 2 skærme.Han har haft et GF2
GTS PRO og der kunne han have 2 skærme på dette kort.

Hvem har ret ???

Er det et spørgsmål om driver-indstillinger ???

--
Mvh Tommy Christiansen
Formanden for Santaclan

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-07-03 20:48

> Hvem har ret ???
>
> Er det et spørgsmål om driver-indstillinger ???
Det kan det godt være. Men det er mere sansynligt at det er fordi din
monitor ikke kan klare den lave refresh rate.
Har du prøvet TVtool? Den nyeste udgave 8.0 er ret let at bruge den har
direkte indstilling af Nview indstillingerne.

/Thomas

Fra : No1

Dato : 27-07-03 00:35

> [...]
GF2
> GTS PRO og der kunne han have 2 skærme på dette kort.

Der skulle være noget om at GF2MX og GF4MX har noget dual view
funktionalitet som andre GF2 kort ikke har.