"grubben" <grubbenDETTE_SKAL_FJERNES@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f22b2f8$0$76137$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
> Jeg har "unlocket" min 3510i med koden fra gratis unlock ( hjælpen fik jeg
> her i gruppe) alt virkede fint , tlf. var spærret til TDC , efter unlock
> satte jeg mit simkort til Sonofon i tlf. og alt virkede fint , har nu
> modtaget nyt simkort fra Telmore som skal være mit telefonselskab fremover
,
> men når jeg isætter Telmore simkort beder den og simkode som den så får ,
> MEN så får jeg besked :TELEFON BEGRÆNSNING ER SLÅET TIL , det skyldes ikke
> forkert simkode ( får den forkert simkode , får jeg besked om at simkode
er
> forkert) jeg prøvede så at "unlocke tlf. igen , men fik besked at den
> allerede var uden begrænsninger.
> Det skal lige siges at jeg endnu ikke har modtaget simkort fra TDC som
> skulle komme med posten .( lige for at fortælle at TDC simkort ikke har
> været isat)
> Nogen der kan fortælle havd jeg skal gøre for at få Telmore simkort til at
> virke ??
Jeg har oplevet noget ligene, bortset fra at telefonen var købt til fuldpris
hos TDC og de skulle så låse telefonen op. Resultatet var at telefonen blev
låst op, men når jeg smed Telmore kortet i skrev den osse: TELEFON
BEGRÆNSNING ER SLÅET TIL. Tilbage med maskinen, TDC prøvede at låse alle
3510i'erne i butikken op, men med samme resultat.... Ringe til Nokia, der
bekræftede at telefonerne var defekte og skulle opdateres. - Det hjalp
Så prøv at kontakte Nokia med dit problem.
vh
nd