Mac-filer br=?ISO-8859-1?B?5m5kdCBw5Q==?= ~
Fra : Carsten L. Hougaard

Dato : 10-12-00 22:54

Nu er jeg netop blevet færdig med et nydeligt foreningsblad i QXP på min
Mac, der er forbundet med pc'en via ethernet.
Mac'en har ingen brænder, men det har pc'en.
Men ak, når jeg prøver at putte den færdigbrændte cd i Mac'en, så er hele
lortet lavet om.
Det kan jeg ikke sende til trykkeriet.
Hvad skal jeg fortælle mit FTP-program?
Hvad skal filerne, der via FTP-programmet lægges på D-drevet i pc'en
overføres som?
Hjælp!

Hilsen
Carsten

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-12-00 01:30

In article <B659BA05.1438%rindalist@kulturel.dk>, "Carsten L. Hougaard"
<rindalist@kulturel.dk> wrote:

> Hvad skal filerne, der via FTP-programmet lægges på D-drevet i pc'en
> overføres som?

Hvis du lige zipper dem først, skulle du være ude over alle problemer.

--
MVH
Martin Edlich