Anderstorp 11. aug (TMP)
Fra : Nils

Dato : 26-07-03 12:22

TMP's arrangement i Sverige, nærmere bestemt Anderstorp d. 11. aug, starter
kl 8,00 mandag og da jeg kommer fra Odense skal jeg rigeligt tidligt op for
at køre direkte mandag morgen...
Er der nogen der kender til overnatning i området, dvs. hotel til rimelig
pris, evt teltplads/vandrerhjem eller lign.

Er der nogen deltagere fra Danmark som regner med at køre søndag, evt
opsamling/mødested ved Storebæltsbroen eller et sted på Sjælland ???

Hilsner

Nils
Mille R (Skidt køretøj til telt og sovepose...)

Fra : Peter Aagaard

Dato : 26-07-03 13:45

Nils wrote:

> Er der nogen deltagere fra Danmark som regner med at køre søndag, evt
> opsamling/mødested ved Storebæltsbroen eller et sted på Sjælland ???

Jeg kommer fra Thisted og kører derop søndag. (jeg kan da samle dig op, når
jeg kører forbi fyn) Skal samle jacob op ved kbh. et eller andet sted.
Jacob overnatter på hotel, jeg fortrækker at ligge i telt ved banen, da der
skulle være mulighed for dette. Jeg kan da ikke se der skulle være noget i
vejen for at du fulgtes med os

Mvh. Peter
(RSV Mille)

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 26-07-03 17:03

Nils wrote:

> [...]
>
> Hilsner
>
> Nils
> Mille R (Skidt køretøj til telt og sovepose...)

Ja, bare kør med os. Jeg bor på hotel Åsen (http://www.hotellasen.se) -ikke
specielt billigt dog.

Jacob
Mille

Fra : Nils

Dato : 27-07-03 10:31

Jeg har egentlig prøvet at sende en mail til Hotel Åsen uden svar, men mon
ikke jeg må ha´ fat i knoglen og høre om de har værelser. På en dag som i
dag, hvor det står ned i stænger, er det ikke fedt at skulle starte fra et
fugtigt telt med udsigt til flere timer på bane og derefter en tur til
Odense.

Hilsner

Nils Mille R

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 27-07-03 12:26

Nils wrote:

> [...]
> dag, hvor det står ned i stænger, er det ikke fedt at skulle starte fra et
> fugtigt telt med udsigt til flere timer på bane og derefter en tur til

De var lidt lang tid om, at svare på min mail også. Nu hvor banedagen kun
koster 300 kr, synes jeg det var på sin plads med et hotelværelse. Plejer
ellers at "sove" i telt, men jeg sover altid elendigt. Jeg er ikke bygget til
spejderlivet...
Iøvrigt gider jeg ikke køre med alt det oppakning på Millen. En tanktaske må
være nok.

Hvad klasse skal du køre i?

-Jacob

Fra : Nils

Dato : 02-08-03 12:05

Undskyld svartiden, har været på ferie.

Stiller op i grøn, ingen grund til at overvurdere evnerne og være en
skildpadde på banen...Det er første gang jeg prøver en banedag, så jeg har
ingen idé om, hvor hårdt der bliver gået til den.

Nils
Mille

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 05-08-03 09:19

Nils wrote:

> [...]
> skildpadde på banen...Det er første gang jeg prøver en banedag, så jeg har
> ingen idé om, hvor hårdt der bliver gået til den.

Det er nok en god idé så. Jeg tror der bliver mulighed for at rykke op, hvis
det bliver aktuelt.

-Jacob

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 07-08-03 13:56

Har prøvet at sende en email til dig vedr. fælleskørsel. Ved ikke om du har
modtaget den. Vil du følges med os til Anderstorp, så send lige en email til
mig: jacobh@hotmail.com

-Jacob