offline i outlook.
Fra : Per H

Dato : 26-07-03 11:47

Når jeg lukker outlook ned, så den ligger i proseslinien, så skulle
der vel poppe meddelse op når der var mail, når jeg har sat den til at
tjekke for mail offline?

Den tjekker først efter mail når jeg starter programmet.

hvor mangler jeg at konfigure?

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-07-03 12:01

Per H skrev:

> Når jeg lukker outlook ned,

Hvilken version?

> så den ligger i proseslinien,

Hvilken Windowsversion - og hvorhenne i proceslinjen?

> så skulle der vel poppe meddelse op når der var mail, når jeg har
> sat den til at tjekke for mail offline?

Hvis du blot har et ikon i quickstartområdet (til højre for
startmenuen), er programmet ikke startet og kan derfor ikke tjekke
mails. Hvis du derimod kan få programmet lagt i systray (det
forsænkede område til højre - hvor også uret er) skulle det nok
kunne tjekke mails.

Jeg ved ikke om Outlook kan det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Per H

Dato : 26-07-03 14:21

On Sat, 26 Jul 2003 13:01:21 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> skrev:

>Hvilken version?

xp dk.

>Hvilken Windowsversion - og hvorhenne i proceslinjen?

lige ved siden af start ikonet til venstra

> [...]
>mails. Hvis du derimod kan få programmet lagt i systray (det
>forsænkede område til højre - hvor også uret er) skulle det nok

bare underligt at der står at den kan tjekke post offline, men det er
måske når man er ude i kalenderen osv. der menes.

Umiddelbart syndtes jeg ikke at jeg kan få den i systray

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : BOH

Dato : 31-07-03 16:05

Per H wrote:

> xp dk.

> lige ved siden af start ikonet til venstra

> bare underligt at der står at den kan tjekke post offline, men det er
> måske når man er ude i kalenderen osv. der menes.

Du har misforstået begrebet offline. I outlook betyder det at du er offline,
at der ikke er direkte forbindelse til din mail- (exchange-) server (eg. du
sidder ikke på LAN). I offlinetilstand kan du f.eks. konfigurere alternative
forbindelses metoder så som dial-up, og speciel konfiguration iforhold til
disse (undgå meget store mails over langsom linie m.v.).

--
Mvh Morten

Fra : Per H

Dato : 31-07-03 17:14

On Thu, 31 Jul 2003 17:05:08 +0200, "BOH" <no@mails.thanx> skrev:

> [...]
>forbindelses metoder så som dial-up, og speciel konfiguration iforhold til
>disse (undgå meget store mails over langsom linie m.v.).

jeg har LAN. og er på hele tiden.
Men man skal åbenbart have åbnet programmet,i f.eks kalender eller
kartotek før det virker. og det kaldes åbenbart offline.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen