Lyn beskyttelse
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 26-07-03 09:42

Hej alle

Kan man få noget lyn beskyttelse af tlf-line ?

Henrik

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-07-03 10:49

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Kan man få noget lyn beskyttelse af tlf-line ?

Hej Henrik!

Det mener jeg faktisk ikke at man kan. Så det sikreste må være at trække
stikket ud, når der er torden i området.

Michael Jensen
Slet "fjerndette" ved henvendelse på e-mail

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-07-03 12:56

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få noget lyn beskyttelse af tlf-line ?

Selve linjen kan du ikke beskytte, men du kan godt få udstyr der kan
sikre det grej du sætter på linjen.
Hvordan/Hvor godt de virker er variabelt.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 26-07-03 16:22

Har du nogle links til disse ting ?

Henrik

Fra : 15kw

Dato : 26-07-03 17:36

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i
> Hej alle
>
> Kan man få noget lyn beskyttelse af tlf-line ?

Ja, Prøv at se ved DESITEK A/S de har lidt af hvert til den slags

http://www.desitek.dk/

--
Hilsen
Peter N Petersen