TT350
Fra : Thomas Ingstrup

Dato : 26-07-03 08:02

Jeg er interesseret i en yamaha TT350 fra omkring 1990!

Hvad er prisen ca. på sådan en cykel og hvor finder jeg en?
Hvad er forskellen på XT350 og TT350?

Mvh

Thomas Ingstrup

Fra : Stefan Hansen

Dato : 26-07-03 08:34

"Thomas Ingstrup" <jeppesens-eftf@firma.tele.dk> wrote in message
> Jeg er interesseret i en yamaha TT350 fra omkring 1990!
>
> Hvad er prisen ca. på sådan en cykel og hvor finder jeg en?
> [...]
Jeg gav 16000 for min XT350 fra 92, så jeg vil tro TT'eren er lidt dyrere.
Så vidt jeg ved er TT'eren lidt mere "cross" minded, jeg tænker her på bedre
affjedring. Du kan evt kigge på dette link http://www.mamut.com/dinmc
han har før haft TT'er til salg.

hilsen stefan XT 350

Fra : Soren Lindholt

Dato : 29-07-03 12:31

Thomas Ingstrup <jeppesens-eftf@firma.tele.dk> wrote in article
<3f222790$0$76121$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg er interesseret i en yamaha TT350 fra omkring 1990!
>
> Hvad er prisen ca. på sådan en cykel og hvor finder jeg en?
> Hvad er forskellen på XT350 og TT350?

TT er lettere og har lidt mere effekt. Muligvis også bedre affjedring. og
så har den 6 volt anlæg, så lys mv. er ikke noget at snakke om. Vær
opmærksom på at ikke alle er lavet så de kan synes i DK, de har aldrig
været synet, men kun indregistreret på typegodkendelsen. Derfor kan der
være noget med bremselys, pos. lys osv der skal laves.
--
Soren
http://motortosse.dk