Hmmmmm... til hvilken side kysser i?
Fra : PerX ...

Dato : 26-07-03 02:00

Heh, jeg sad lige og læste en om en undersøgelse. Man havde fundet frem
til at når de fleste mennesker kysser så lægger de hovedet på skrå til
højre. Man ved endnu ikke hvorfor. Når Fugle nogen gange lægger hovedet
på siden, er det åbenbart af neurologiske grunde - måske er det noget i
samme stil :)

Fra : Henning

Dato : 26-07-03 07:06

PerX ... wrote:
> [...]
> skrå til højre. Man ved endnu ikke hvorfor. Når Fugle nogen gange
> lægger hovedet på siden, er det åbenbart af neurologiske grunde -

Hvis man er højrehåndet er det mest praktisk, for når
man lægger hovedet på skrå til højre, sænker man jo
samtidig højre skulder og har derved lettere ved at nå
ind under trusse-ben-kanten og pirre damens klitoris og
mellemkød samtidig ( husk skridsikret fodtøj, damen
efterlader gerne en ret stor pyt væde på jorden ved sådanne
lejligheder *G*

MVH
Henning

MVH
Henning

Fra : Fedt Mule

Dato : 26-07-03 15:18

On Sat, 26 Jul 2003 08:05:36 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>mellemkød samtidig ( husk skridsikret fodtøj, damen
>efterlader gerne en ret stor pyt væde på jorden ved sådanne

Jeg er højrehåndet og lægger hovedet mod venstre...jeg er nok
vandskabt

Pernille

Fra : Henning

Dato : 26-07-03 16:14

Fedt Mule wrote:
> On Sat, 26 Jul 2003 08:05:36 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
> wrote:

> Jeg er højrehåndet og lægger hovedet mod venstre...jeg er nok
> vandskabt

Tjah *G*
Hvis hans dillermand er oppe i din navlehøjde, er det jo
nok så praktisk, at du løfter højre skulder, for at kunne kærtegne
den i hans buker, når i står på parkeringspladessen ved indkøbs
sentret *G*

MVH
Henning

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-07-03 07:21

> Jeg er højrehåndet og lægger hovedet mod venstre...jeg er nok
> vandskabt
>
> Pernille

Ej.....nu kommer den op igen - den der med IQ og mænd og kvinder.....:)

Hvis Nu Henning læner sit hovede til højre for som han så yndefuldt og
aldeles romantisk formulerer, at "kunne nå ind under trusse kanten og pirre
damens klitoris og mellem kød samtidigt" så skal du jo som kvinde NETOP
læne dig modsat - altså til venstre - ellers går det jo slet ikke - I vil i
så fald slet ikke ramme hinanden - men stå og flagre frit i luften med en
latterlig kysse-trut-mund :)

Forstår du, hvad jeg mener :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : nusle

Dato : 29-07-03 08:27

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> så fald slet ikke ramme hinanden - men stå og flagre frit i luften med en

Hun står over for ham, og er derved spejlvendt i forhold til ham
- forstår du hvad jeg mener? *GGG*

"Ej.....nu kommer den op igen - den der med IQ og mænd og kvinder.....:)"

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 29-07-03 13:01

In article <3f2621ca$0$97162$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
>
> Hej,

> pirre

> Hun står over for ham, og er derved spejlvendt i forhold til ham

Jeg gør *g*

Fra : Henning

Dato : 29-07-03 16:09

nusle wrote:
> [...]
> - forstår du hvad jeg mener? *GGG*
>
> "Ej.....nu kommer den op igen - den der med IQ og mænd og

Jeg græmmes! Som S. Brun ville sige , en af mensa-
testene er netop om man kan "tænke" spejlvendt *GGG*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-07-03 08:29

Dr.Ralph wrote:

> [...]
> slet ikke - I vil i så fald slet ikke ramme hinanden - men stå og
> flagre frit i luften med en latterlig kysse-trut-mund :)

nej du har faktisk forkert fat i den ;) hvis de den ene læner til venstre og
den anden til højre vil man ende med at banke næserne sammen.....
du er nødt til at stille dig på hver side af et par og kigge næste gang.....
hvis de vipper hovedet, vender det altid enten mod venstre eller højre.....
aldrig både og, da det i praksis betyder at de samtidig har hovedet til den
samme side.... hvilket gør kysset ret akavet ;)

hvis du derimod kun kigger fra en side ( feks hen over ryggen af manden) så
vil det jo netop se ud som om at kvinden læner sig mod venstre og manden mod
højre..... hvis du derimod ser det fra begge sider af, vil du opdage at de
begge læner sig mod højre ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : PerX ...

Dato : 29-07-03 13:02

In article <LmpVa.41015$Kb2.1739762@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...
> [...]
> højre..... hvis du derimod ser det fra begge sider af, vil du opdage at de

Mon ikke der ligger en artikel gemt i dette, Sabina? *G*

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 01-08-03 11:46

Det er vel bare ren logik!

Fra : PerX ...

Dato : 29-07-03 13:01

In article <62umovrob4th$.qwfpu4ayhssn$.dlg@40tude.net>,
dr.ralph@removesol.dk says...

> [...]
> så fald slet ikke ramme hinanden - men stå og flagre frit i luften med en

Det kommer vel på hvordan man kysser - sådan som jeg ser det så læner
begger parter vel hovedet til samme side (hver sin højre)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-07-03 15:24

On Sat, 26 Jul 2003 02:59:56 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>højre. Man ved endnu ikke hvorfor. Når Fugle nogen gange lægger hovedet
>på siden, er det åbenbart af neurologiske grunde - måske er det noget i

hMMM ja som lykkelig fugle ejer vil jeg sige Elenor ( parkitten ) der
er det temligt random til hvad side hun lægger hovedet hvior den blå
panende amazone der endnu ikke er navngivet - synes at hælde til
venstre og jow den kysser faktisk så hjerteligt med hunden - om end
hunden efetr en tid virker noget overvældene på papegøjen :)

--
Mv.
Bo MM

Fra : Søren

Dato : 05-08-03 01:19

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> [...]
> højre. Man ved endnu ikke hvorfor. Når Fugle nogen gange lægger hovedet
> på siden, er det åbenbart af neurologiske grunde - måske er det noget i

Betyder det så at "de fleste" er statiske "kyssere"... *Gaab* Godt man
ikke er løbet ind i nogle af dem.

Men den undersøgelse forklarer vel alligevel lidt om hvad vi godt vidste i
forvejen... ;)

--
Venlig hilsen,
Søren