akrapovic forhandler
Fra : Lars J.

Dato : 03-04-01 12:43

er der nogen der kender en akrapovic forhander i tyskland, i området trier,
bonn, köln, leverkusen.

Lars
00 r6

Fra : origo@earthling.net

Dato : 03-04-01 12:47

"Lars J." <lars@posta.dk> wrote in message
> er der nogen der kender en akrapovic forhander i tyskland, i området
trier,
> bonn, köln, leverkusen.

LKM v. Hennes Löhr, i Bonn: www.lkm.de

Bedre sted for montering og setup av Akrapovic finner du neppe i Tyskland.

JS

Fra : Lars J.

Dato : 03-04-01 13:37

tak.

jeg prøvede at ringe til dem men han kunne ikke engelsk, og jeg kan ikke
tysk :(

kender du priserne cirka, jeg skal dog kun bruge en titanium slip on til en
r6. Den koster 5000 i danmark, kan det svare sig.

mvh
Lars

Fra : origo@earthling.net

Dato : 03-04-01 13:41

> kender du priserne cirka, jeg skal dog kun bruge en titanium slip on til
en
> r6. Den koster 5000 i danmark, kan det svare sig.

De er ikke så meget billigere i Tyskland, tror prisen ligger omkring 4300.
Var det en spesiel grunn til at du nevnte de områder du var ine på? Skal du
derned på ferie?

Du kan få mere info på:
http://www.akrapovic.com/

JS

Fra : Lars J.

Dato : 03-04-01 13:42

min kammerat er rejse montør nede i det område , så kunne han ta den med
hjem.

Lars

Fra : Kasper

Dato : 03-04-01 14:24

"Lars J." skrev d. 03-04-01 13:42 dette indlæg :
> min kammerat er rejse montør nede i det område , så kunne han ta den med
> hjem.
>
> Lars

Prøv at kigge på den tyske akrapovic importørs hjemmeside for priser m.v.

www.jamparts.com

mvh,

Kasper Fuglsang

http://www.kandu.dk/