Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brænde billede i SVCD + original.
Fra : Finn I

Dato : 25-07-03 23:41

For lang tid siden kom jeg forbi et link til et brænderprogram som gemte
billederne i originalopløsning samt et format så DVD afspilleren kunne se
dem (automatisk vel at mærke).

Er der nogen her som kender det og evt. kan give et link?

Mvh
Finn I

Fra : Lars [8210]

Dato : 26-07-03 04:07

Finn I wrote:
> [...]
> afspilleren kunne se dem (automatisk vel at mærke).
>
> Er der nogen her som kender det og evt. kan give et link?

Hej Finn

Her: http://www.dvdrhelp.com/author#photo

Eller se flere links i afsnittet DVD -Brænding på undersiden
"Software" på fotolinks.dk

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : rAnders

Dato : 26-07-03 12:01

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> For lang tid siden kom jeg forbi et link til et brænderprogram som gemte
> billederne i originalopløsning samt et format så DVD afspilleren kunne se
> dem (automatisk vel at mærke).

Min DVD kan aflæse JPG billeder fra en ganske almindelig CD, måske kan din
også !!?

rAnders.

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 26-07-03 12:06

On Sat, 26 Jul 2003 00:41:00 +0200, "Finn I" <f12@minemail.dk> wrote:

> [...]
>dem (automatisk vel at mærke).
>
>Er der nogen her som kender det og evt. kan give et link?

Kunne det være Ulead DVD pictureshow?

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 26-07-03 13:18

"Finn I" <f12@minemail.dk> wrote in message
> [...]
> dem (automatisk vel at mærke).
>
> Er der nogen her som kender det og evt. kan give et link?

Jeg har brugt det for lang tid siden, og jeg mener at det var WinOnCD.

mvh Frank

Fra : Kurt Brixen

Dato : 26-07-03 15:03

On Sat, 26 Jul 2003 14:17:47 +0200, "Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk>
wrote:

>Jeg har brugt det for lang tid siden, og jeg mener at det var WinOnCD.

Ja. www.roxio.de - det gemmer i originalformat + html foruden vcd
delen.

Det fulgte med begge mine Plextor brændere. jeg ved ikke om det gør
mere, men ellers kan det købes fra Roxios tyske hjemmeside.

Kurt Brixen