Tv-out
Fra : Peter Hansen

Dato : 25-07-03 22:14

Med forlov, er der nogen, der har fået tv-out til at fungere nogenlunde.

Jeg spørger, fordi jeg forleden var inde i en Merlin, hvor to ekspedienter
var i gang med at få tv-out til at virke på et tv-apparat. Billedet var
sort-hvidt. Da jeg kom forbi to timer efter, var de to ekspedienter stadig i
gang med det sort-hvide billede. Om de fik det til at virke, ved jeg ikke...

v.h.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-07-03 22:43

On Fri, 25 Jul 2003 23:14:03 +0200, Peter Hansen <ph@p.h> wrote:

> [...]
> stadig i
> gang med det sort-hvide billede. Om de fik det til at virke, ved jeg

Hej
Det siger lidt om kvaliteten af Merlin personale
Det er fordi tvet ikke kan tage S-vhs sinalet. Noget enhver med lidt viden
om tv out ved. Og dermed ikke inkluderet folk som arbejder i en "tv
forretning".

Jeg har installeret adskillige systemer med tv out. Det er blot et
spørgsmål om at få de rette kabler som passer til grafikkort og tv.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 23:44

>Hej
>Det siger lidt om kvaliteten af Merlin personale
>Det er fordi tvet ikke kan tage S-vhs sinalet. Noget enhver med lidt viden

Der er altså S-video og ikke S-vhs!!!!

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-07-03 09:21

On Fri, 25 Jul 2003 22:43:53 GMT, <wer> wrote:

> Der er altså S-video og ikke S-vhs!!!!

Selvfølgelig min fejl
/Thomas