blodtype diæt
Fra : Lars Bach

Dato : 25-07-03 21:33

Hej er der nogen der har prøvet blodtype diæten "spis efter din blodtype" af
dr. peter d'adamo.
Vil meget gerne høre om dette.
mai.

Fra : brinkloev

Dato : 26-07-03 12:07

"Lars Bach" skrev d. 25-07-03 21:33 dette indlæg :
> [...]
> Vil meget gerne høre om dette.
> mai.
>
> Ja, jeg hoppede på diæten sidste år, med
specialbrød-specialkosttilskud og soyamælk. Jeg må indrømme, at den er
alt for besværlig! Der er alt for mange fødevarer, som du helt og
aldeles skal afskrive!
Men hvis du er interesseret i en diæt, hvor man ikke skal vælge alt fra,
så kig under mine tips, på siden. (Tab dig med garanti 1+2)
Mvh. Brinkløv

http://www.kandu.dk/

Fra : Therese

Dato : 26-07-03 12:36

"brinkloev" skrev
> Men hvis du er interesseret i en diæt, hvor man ikke skal vælge alt fra,
> så kig under mine tips, på siden. (Tab dig med garanti 1+2)

Hej Brinkløv
Eftersom spørgeren ikke er Kandu-bruger, kan han altså desværre ikke læse
dit tip. Skriv hellere tippet igen herinde.
Husk lige at angive din kommercielle interesse.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : brinkloev

Dato : 26-07-03 17:53

"Therese" skrev d. 26-07-03 12:36 dette indlæg :
> [...]
> Therese
> www.elverdalen.dk
>
> Det er alt for omfattende, til at jeg vil skrive det igen!
Mvh. Brinkløv

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia J

Dato : 26-07-03 18:16

"brinkloev" <brinkloev.news@kandu.dk> wrote in message news:3f22b2ab$0$48896

> [...]

Har du hørt om copy+paste?

:Pia

Fra : brinkloev

Dato : 26-07-03 18:32

> Har du hørt om copy+paste?
>
> :Pia
> Ja, men forklar lige...
tak

http://www.kandu.dk/

Fra : steen

Dato : 27-07-03 13:07

hej pia

det må du nok skære ud i pap for ham han er jo kandu bruger

Fra : brinkloev

Dato : 27-07-03 13:30

"steen" skrev d. 27-07-03 13:07 dette indlæg :
> hej pia
>
> det må du nok skære ud i pap for ham han er jo kandu bruger

Ved I hvad, hvis I ikke kan finde ud af at logge ind på kan.du eller
blive medlem, ja så .........

N.B. Hvis det på nogen måde kan stille dig mere tilfreds, Steen, så er
jeg en hun!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-07-03 13:47

brinkloev wrote:

> Ved I hvad, hvis I ikke kan finde ud af at logge ind på kan.du eller
> blive medlem, ja så .........

Kandu er bare en snylter på det rigtige usenet...... hvorfor logge på og
bruge sin tid på at vente på en opdatering der, når man bare kan bruge sin
OE og læse news på?
Kandu har nemlig også det problem at de ikke opdaterer jævnligt, så
indimellem venter man dagevis på nye indlæg, som allerede ligger på
usenet......

kik engang på www.usenet.dk.......
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Pia J

Dato : 27-07-03 13:53

> Kandu er bare en snylter på det rigtige usenet...... hvorfor logge på og
> bruge sin tid på at vente på en opdatering der, når man bare kan bruge sin
> OE og læse news på?

Tja, jeg har det også sådan, at hvis folk sidder og reklamerer med deres
egen visdom, så kan de i det mindste sende et direkte link, eller kopiere
teksten ind i sammenhæng. Hvorfor skulle jeg bøvle med medlemskab af en
website for at læse et eneste indlæg. Og desuden oprette en falsk email til
samme, så jeg ikke ender med spam hist og her og allevegne.

Så interessant er vist ingen. :)

Der blev spurgt her i gruppen om emnet - så må man svare her eller nøjes med
at læse.

:Pia

Fra : steen

Dato : 27-07-03 18:13

så er du jo lidt undskyldt men dog stadig "kandu" bruger , hvorfor skulle
man bruge "kandu", når vi har et usernet ?

Fra : Helle Biks

Dato : 27-07-03 21:52

hvorfor skulle
> man bruge "kandu", når vi har et usernet ?

Hører denne "snak" hjemme i denne gruppe ?

mvh Helle

Fra : steen

Dato : 28-07-03 14:49

de må da meget undskylde frøken netbetjent

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 27-07-03 14:22

"Lars Bach" <lbach@post11.tele.dk> writes:
>Hej er der nogen der har prøvet blodtype diæten "spis efter din blodtype"
> [...]
ja det er en diæt, som jeg bruger - og jeg har spist efter denne diæt en
tre, fire måneder. Og jeg synes bestemt, at jeg har det fint - og med
vægttab tilfølge! Jeg er blodtype A
og var i forvejen vegetar (hvilket A blodtypen skal være) men jeg fik
justeret nogle ting - og med meget få ændringer
tabt mig - næsten til body mass index 25!
Venlig hilsen
Suzabba

sommerhilsen
Suzanna