Spændende kort - men til hvad ??
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-04-01 12:22

Jeg har et Asante kort, som har 3 indgange:

1 RJ 45 stik
1 skærm udgang
1 ligner tv stik, men er det ikke det der hedder BNC ?

Kortet passer ikke i en 7500, men jeg har en Centris 650, hvori det
passer. Kan jeg sætte det i ?

Er det et skærmkort eller hvad ?

--
Ciao Jesper

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-04-01 12:24

In article <1erai9y.zez758jnnwgcN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> 1 RJ 45 stik
> 1 skærm udgang

Det er sikker en AUI udgang

> 1 ligner tv stik, men er det ikke det der hedder BNC ?

Jo

Det er et netværkskort.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-04-01 12:36

> Det er sikker en AUI udgang

Hvad er det ?

> Jo
>
> Det er et netværkskort.

Kan jeg smide det i Centris 650'eren ? Og er det ligegyldigt hvilken af
de 3 pladser jeg benytter ?

--
Ciao Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-04-01 12:39

> Hvad er det ?

"Apple Universal Interface", ideen var at man købte en adapter med enten
RJ45 eller BNC osv alt efter hvilket netværk man skulle bruge
- dyrt og besværligt.

> Kan jeg smide det i Centris 650'eren ? Og er det ligegyldigt hvilken af
> de 3 pladser jeg benytter ?

ja, det kommer an på om driveren understøtter autosence.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-04-01 16:23

In article <1eraj4q.1dlc98s1torvwsN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> "Apple Universal Interface",

Nixen, det er AAUI du tænker på. AUI er "attachment unit interface".

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-04-01 16:25

In article <1eraj4q.1dlc98s1torvwsN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> ja, det kommer an på om driveren understøtter autosence.

Jeg tror han mente hvilken af NUBUS-pladserne (ja, det er ligegyldigt
hvilken af pladserne man bruger), men ellers er det rigtigt nok.

--
MVH
Martin Edlich