iMovie - kan kun lave QuickTime.
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-07-03 11:22

Jeg vil gerne lave en film som kan ses af Linuxfolk uden de store
dikkedarer. Desvaerre kan iMovie kun lave QuickTime og det er
desvaerre ret boevlet.

Er der et fikst lille konverteringsprogram der kan konvertere til
andre formater?
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-07-03 17:49

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> Jeg vil gerne lave en film som kan ses af Linuxfolk uden de store
> dikkedarer. Desvaerre kan iMovie kun lave QuickTime og det er
> desvaerre ret boevlet.

Sig til, hvis du finder en løsning. Skal selv have konverteret denne:

http://www.janus.dk/download/vandretur_sverige_2003_low.mov

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-07-03 18:32

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Sig til, hvis du finder en løsning. Skal selv have konverteret denne:
>
> http://www.janus.dk/download/vandretur_sverige_2003_low.mov

Prøv denne:

http://www.macupdate.com/info.php/id/8988

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-07-03 18:32

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Sig til, hvis du finder en løsning. Skal selv have konverteret denne:
>
> http://www.janus.dk/download/vandretur_sverige_2003_low.mov

Har set den - den lå i posten.

Ellers må jeg jo tænde for PC'en. VirtualDub kan alt det sjove -
herunder lave DivX med de rigtige codec's.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-07-03 18:54

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> Har set den - den lå i posten.

Godt. Det var også meningen. Dog med afsender forskellig fra mig.

> Ellers må jeg jo tænde for PC'en. VirtualDub kan alt det sjove -
> herunder lave DivX med de rigtige codec's.

Findes der noget Linux-software, som kan det samme. Min Pismo er død.

-j

Fra : Jesper

Dato : 25-07-03 18:36

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> [...]
> desvaerre ret boevlet.
>
> Er der et fikst lille konverteringsprogram der kan konvertere til

Installér DivX 5.07 Pro Med MP3 og vælg File -> Export... -> To
QuickTime -> Expert Settings -> DivX AVI og under Audio vælger du MP3.

Gratis 15 dage test kan downloades.
global village idiots. - Paul Ginsparg.