Problem med DirectX v.8
Fra : Carsten

Dato : 03-04-01 11:41

Hej
Jeg har ASUS Geforce2 MX grafikkort og DirectX v.8 indstalleret, når jeg går
ind i DirectX Diagnostic Tool for at teste DirectDraw og direct 3D går det
godt, men når jeg skal teste AGP Texturing låser skærmen med det samme
testen går igang( firkanten der snurrer rundt)
MVH
CARSTEN

Fra : Stig Jesper Pedersen

Dato : 03-04-01 15:33

Jeg har samme kort og Directx v.8a.
Jeg kan godt se agp texturing, men ikke directdraw fullmode!!. Har ikke haft
problemer i nogle spil.
Jeg har tænkt mig at forsøge mig med Directx v.8b som jeg har læst ,et eller
andet sted ,er udgivet.
Directx v. 7a kørte perfekt, men man skal jo lige prøve det sidste nye
Kører win 98 se.

Fra : Devast8or

Dato : 03-04-01 15:37

Den første DirectX 8.0 der udkom (ved ikke om den hedder noget med a eller
b) virkede ikke, så det kan måske være derfor. Den nyeste skulle efter
sigende virke. Jeg er nu selv lidt tøvende med at prøve den da den frste 8.0
smadrede min maskine så jeg skulle installere WInBlows om 2 gange :(

Devast8or

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 03-04-01 16:23

Min version af Dx8 kører perfekt...
Jeg har downloadet den store vers. der fylder omkring 25mb...
Jeg kører med de nyeste Detonator-drivere 11.00

Asus A7V133
Duron 800
Asus Geforce 6800 DDR
384mb ram 133