Reperation af Samsung T100 ???
Fra : Jess Pedersen

Dato : 25-07-03 10:43

Ok... her er historien...

Min lillebror har en Samsung T100, som han desværre i et raseri anfalf
kastede ned i jorden... (hmm... torsk) Nu virker skærmen ikke, og dedt er
kun skærmen den er gal med. Den er blevet tjekket af sonofons teknikere, og
det ville koste 3000 at sætte ny skærm i !?

Er der nogen der kan gøre det billigere ?????? Et selvstændigt firma eks.

MVH
Jess Pedersen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 25-07-03 13:28

> [...]
og
> det ville koste 3000 at sætte ny skærm i !?

Det lyder meget som prisen for sådan en dummer.