"Matjessild" på glas - hvor købes de?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-07-03 08:37

Hej NG

Jeg skal have nogle glas med til familien nede i Italien, så hvor købes
Matjessild?

Er det Irma, Brugsen eller Fakta eller?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Splinten

Dato : 25-07-03 08:40

"Michael Nielsen" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg skal have nogle glas med til familien nede i Italien, så hvor købes
> Matjessild?

NETTO har nogle pragtfulde Matjessild i dåser (fra Lykkeberg) de egner sig
også glirende til transporten.

splinten

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-07-03 08:47

"Splinten" <nomail@sorry.com> skrev i en meddelelse
> NETTO har nogle pragtfulde Matjessild i dåser (fra Lykkeberg) de egner sig
> også glirende til transporten.
>
> splinten

jamen, så vil jeg kigge på Nettos hylder.
vh\michael

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-07-03 08:43

Michael Nielsen skrev:

> Jeg skal have nogle glas med til familien nede i Italien, så
> hvor købes Matjessild?

Jeg mener helt bestemt at jeg har set dem i Rema 1000.

// Klaus

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-07-03 08:46

"Klaus Alexander Seistrup" <spam@magnetic-ink.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener helt bestemt at jeg har set dem i Rema 1000.
> // Klaus

Har desværre ikke en Rema1000 i nærheden.
vh\Michael