Spot på Lars Ulrich
Fra : -V-

Dato : 25-07-03 01:55

Var der nogen der rent faktisk så det?

Jeg var selv forhindret, men har gemt fornøjelsen i fredag eftermiddag og
VHS.

Meninger?

-V-

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-03 07:10

> Jeg var selv forhindret, men har gemt fornøjelsen i fredag eftermiddag og
> VHS.
>
> Meninger?

jeg så et eller andet med ham igår jeg slog over på - så hvis det var det
var det ganske interesant - bla fortalte han om hele den napster sag osv. og
det var egentlig meget interessant at høre det fra hans side - troede
egentlig ikke det var noget han havde brugt så mange kræfter på - et godt
program og som person kan jeg godt lide Lars... lidt frustrerende at se ham
sidde og ringe rundt for at finde folk der vil se ham backstage og de ikke
har tid!? - vi andre ville besvime hvis vi fik sån et opkald

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Michael Vittrup

Dato : 25-07-03 07:35

Fra : C. Lassen

Dato : 25-07-03 08:39

Man må håbe det bliver genudsendt..P.S Jeg har 2 Metallica ting til salg:
Conning Stunts (DVD) og The Black Album (original US vinyl)

Fra : -V-

Dato : 25-07-03 08:44

Jep: http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?seldate=6&seltime=0

>P.S Jeg har 2 Metallica ting til salg: Conning Stunts (DVD) og The Black
Album (original US vinyl)

Markedsgrupperne er til for det samme Held og lykke....

-V-

Fra : C. Lassen

Dato : 25-07-03 09:07

Ååååårrhhh. Ikke så pernittengryn..

Fra : -V-

Dato : 25-07-03 09:14

C. Lassen wrote:
> Ååååårrhhh. Ikke så pernittengryn..

Du misforstår mig.

Det var en venlig påmindelse.

-V-

Fra : -V-

Dato : 25-07-03 09:09

-V- wrote:

> Jep:
> http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/epg.asp?seldate=6&seltime=0

Ahem... Der skal selvfølgelig tilføjes et 'lørdag'.

-V-

Fra : Nic

Dato : 25-07-03 10:45
Fra : C. Lassen

Dato : 25-07-03 14:48

Kanonuellavitsulin. (betyder bare: kanon fedt mand!!)

(Bob Rock sucks)
Den mand burde aldrig havde været lydmand.....

P.S Det har taget noget tid, men St. Anger vinder mere og mere. Men der er
stadig nogle ting at brokke sig over. Som i hovedtræk er: Fraværet af
soloer, For langtrukne numre. Det ville være bedre med flere, men kortere
numre. Sidste ting. Ordet "MOTHERFUCER" er ved at være lidt for slidt og
desuden er JH, lidt for gammel til at bruge sådanne ord. Teksterne er mere
attitude end personlighed....Men hvad????

Hilsen Claus

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-07-03 15:34

-V- wrote:

> Ahem... Der skal selvfølgelig tilføjes et 'lørdag'.

Aahh.. ok. Godt nok kan Rebecca Brüel virke maskulin men alligevel

> -V-

Har du tilfældgvis godt nyt om Bruce Dickinson interviewet?

/Robert

Fra : -V-

Dato : 25-07-03 16:34

Robert Eriksen wrote:
> Har du tilfældgvis godt nyt om Bruce Dickinson interviewet?

Nu har jeg ikke selv set LU-interviewet endnu, men der skulle være noget med
BD dér.
Nogen der kan be- eller afkræfte det?

Jeg har forgæves forsøgt at få fat i råbåndene hos intervieweren, men de er
tilsyneladende allerede blevet sendt til genbrug hos DR.
Jeg har endnu ikke fået svar fra samme interviewer, om hun har optaget hele
seancen på et andet medie. Jeg tror det dog ikke - desværre.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-07-03 17:20

-V- wrote:

> [...]
> Jeg har endnu ikke fået svar fra samme interviewer, om hun har optaget hele
> seancen på et andet medie. Jeg tror det dog ikke - desværre.

Jeg så det program der var i går, og der var ikke noget om Bruce Dickinson.

/David

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-07-03 16:43

> Man må håbe det bliver genudsendt..P.S Jeg har 2 Metallica ting til salg:
> Conning Stunts (DVD) og The Black Album (original US vinyl)

Af sådan ren nysgerrighed, hvad er den danske udgave af Black Album på Vinyl
værd? Har nemlig sådan en stående...

/Morten

Fra : Propellen

Dato : 25-07-03 17:38

>Af sådan ren nysgerrighed, hvad er den danske udgave af Black Album på Vinyl
>værd? Har nemlig sådan en stående...

Indkøbspris vil jeg tro.
Tror ikke meget mere.
Jeg har dog fra Kill `Em All og frem til Black Album på Vinyl.. I
original tryk

--

/Prop