Snyd til Championship Manager 2001/2002
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 00:59

Kan det virkelig passe der ikke findes nogle koder eller noget som helst til
dette spil????!!!!

Jeg har kigget rundt omkring, og der er godt nok den der med Ronald McDonald
og at sælge alle spillerne... Men den hjælper ikke når man er inde i et
spil....! Jeg kunne godt bruge nogle millioner, eller lidt hjælp til at få
en spiller solgt til en god pris...

Nogen der har nogle forslag?!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : H.O.T

Dato : 25-07-03 06:50

Husk, at man ikke kan købe sig til successen.......
Find en god taktik, vind kampene, så kommer pengene....

Henrik

ps prøv måske www2 *s*, gav min ene angriber 129 mål i 69 kampe....

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 10:56

> Husk, at man ikke kan købe sig til successen.......
> Find en god taktik, vind kampene, så kommer pengene....

Jo tak, det er det jeg har prøvet! Jeg har brugt mange penge på gode
trænere, jeg har brugt masser af tid på at se til at spillerne får den
bedste træning, og jeg har brugt timer på at finde frem til gode taktiker,
men alligevel kan de ikke finde ud af og vinde kampene.

Det gør at spillet bliver træls at spille, fordi man bare ikke kan vinde
uanset hvad man gør!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-07-03 12:56

On Fri, 25 Jul 2003 11:56:11 +0200, "Tommy Jensen"
<viborg_dk(a)mail.dk> wrote:

> [...]
>men alligevel kan de ikke finde ud af og vinde kampene.
>
>Det gør at spillet bliver træls at spille, fordi man bare ikke kan vinde

Well, eneste du snyder ved at snyde er dig selv. Det er da meget mere
tilfredsstilende at vinde fordi man er en god manager, og ikke fordi
man har brugt snyd.

Prøv evt. at læse det her dokument:

http://www.sigames.com/downloads_view.php?id=276

--