Hjælp en tumling
Fra : Kim Møller Jensen

Dato : 25-07-03 00:07

Hej med Jer

Jeg står for at ville købe mig min første motorcykel, er der nogen der kan
fortælle mig hvad jeg skal være opmærksom på ved køb af en brugt, samt om
der er nogen sider på nettet der fortæller om hvad man skal kigge efter ???

Håber der er en ærlig sjæl der vil fortælle mig lidt....

På forhånd tak

Kim

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-07-03 08:01

Kim Møller Jensen <kmjensen@newmail.dk> wrote:
> [...]
> der kan fortælle mig hvad jeg skal være opmærksom på ved køb af en
> brugt, samt om der er nogen sider på nettet der fortæller om hvad man

Der ligger lidt her:
http://www.senior98.dk/menu_forumkoeb.html
Derudover får du brug for en teknisk gode råd liste: Hvordan checker man
dit, hvordan checker man dat. Og jeg mener det er uomgængeligt, at man er to
afsted når der kigges mc, hvoraf mindst den ene har forstand, altså rigtig
forstand, ikke bare en der har kørt mc i 2 år.

> Håber der er en ærlig sjæl der vil fortælle mig lidt...
> På forhånd tak

Bariården

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 25-07-03 08:11

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Denne side kan også anbefales, der står både lidt om at købe og sælge.
http://www.hasselbalchs.dk/

Mvh.
Jesper
XVS 650 - Lige solgt