Feilmeldinger
Fra : Knut A. Ausland

Dato : 03-04-01 11:15

Hei,

Får feilmeldingen " Internal error 2343 " under installasjonen av Office
2000 Premium.
Det er trinnet etter at jeg har skrevet code-keys, og forberedelsene
starter.
Noen som kjenner til denne feilmeldingen ??

Mvh.
Knut A. Ausland

Fra : Jørn Hansen

Dato : 03-04-01 13:15

"Knut A. Ausland" <knutausland@hotmail.com> wrote:

>Får feilmeldingen " Internal error 2343 " under installasjonen av Office
>2000 Premium.

http://2fix.bvu.edu/help/apps/office/35.asp

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q228/6/68.asp

Måske kan disse link hjælpe.

Jeg prøvede at taste "Internal error 2343" ind i hhv. Google og
Altavista og der kom en masse hjælpelinks frem. Håber du får det til
at virke.

Mvh
Jørn

Fra : Knut A. Ausland

Dato : 03-04-01 14:18

TUSEN TAKK !!!! JEG FANT UT AV FEILEN DERFRA.......

MVH.
Knut A. Ausland