maxi går ud når den bliver varm
Fra : Flemming Madsen

Dato : 24-07-03 23:23

Hjææælp. Har monteret maxi k motor med gammel kaburator og halv en krones
hak i stempel. Skidtet går ud efter ca et minut og er svær AT starte.Køre
nogenlunde 1 et minut, men kan ikke tage fuld gas.. ER DER IKKE EN DER VIL
FORBARME SIG OG GIVE MIG NOGLE GODE RÅD.

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 25-07-03 14:03

"Flemming Madsen" <flemming@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogenlunde 1 et minut, men kan ikke tage fuld gas.. ER DER IKKE EN DER VIL
> FORBARME SIG OG GIVE MIG NOGLE GODE RÅD.

Jeg skal ikke gøre mig klog på maxi'er, (eller knallerter i det hele taget),
men jeg har også en gammel maxi, som jeg har lidt problemer med... Mit
problem er, at motoren ganske simpelt ikke får nok at leve af, dvs. der er
for lav benzin-tilførsel. Det er noget der skal justeres ved svømmeren i
bundkarret, eller på tomgangsskruen...

Jeg har ingen anelse om, om det er dit problem, men jeg håber da jeg kunne
hjælpe lidt der..

Vh.
Daniel Jørgensen

------------------------
www.dollersfoto.1go.dk
www.dollersmusik.1go.dk
www.webdoller.tk

Fra : Tommy Fer

Dato : 26-07-03 07:30

> [...]
> nogenlunde 1 et minut, men kan ikke tage fuld gas.. ER DER IKKE EN DER VIL
> FORBARME SIG OG GIVE MIG NOGLE GODE RÅD.

Prøv at skifte din kondensator, når de bliver svage, sætter de ud når de
bliver varme, den er heller ikke ret varm.

mvh Tommy Fer

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 28-07-03 12:14

Havde samme problem med min for kort tid siden. Jeg kunne blive ved med at
give den mere og mere benzin. Viste sig at være "falsk" luft mellem cylinder
og kaburator. Vær sikker på at der ikke er utæt nogen steder, der skal ikke
meget til.

Michael.

Fra : Calle.

Dato : 30-07-03 15:00

Flemming Madsen wrote:
> [...]
> starte.Køre nogenlunde 1 et minut, men kan ikke tage fuld gas.. ER
> DER IKKE EN DER VIL FORBARME SIG OG GIVE MIG NOGLE GODE RÅD.

Har haft samme problem, det var et brud i tændspolen, der trak trådene
fra hinanden når den blev varm
--
Calle