Manglende kvittering ved erstatning?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-07-03 21:32

Hej NG

Jeg er kommet i den ulykke situation at min MC er blevet stjålet, og nu kan
jeg sgu heller ikke finde kvitteringen fra da jeg købte den.
Jeg har handlet privat og kan ikke finde sælger igen (det er over 2 år siden
jeg købte den)

Er der nogen som har oplevet det samme? Er det væsentligt sværere at få
erstatning eller hvad har I oplevet?

Thore
- nu uden den blå snegl..

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-07-03 21:34

> [...]
> jeg sgu heller ikke finde kvitteringen fra da jeg købte den.
> Jeg har handlet privat og kan ikke finde sælger igen (det er over 2 år

Selve ejerskabet er der vel ikke tvivl om - der har du jo en masse
forsikringspapirer. Der har du sikkert også en købspris på...?

Fra : bem

Dato : 24-07-03 22:41

SmaRTrxxv wrote:
> [...]
> år siden jeg købte den)
>
> Er der nogen som har oplevet det samme? Er det væsentligt sværere at

Det er ligegyldigt hvad du har givet for den. Det er dens alder, kmtal og
stand, der skal afgøre forsikringssummen, så et nyere billede af den ville
være mere relevant.

/Bo

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-07-03 23:23

"bem" <bo.elkjaer@NOSPAMeudoramail.com> wrote in message

> Det er ligegyldigt hvad du har givet for den. Det er dens alder, kmtal og
> stand, der skal afgøre forsikringssummen, så et nyere billede af den ville
> være mere relevant.

Oh........ godt godt....... jeg har et fra juni måned

Thore