Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodak film- billigt?
Fra : Jeppe Moeller

Dato : 25-07-03 06:32

Jeg er faldet over dette 'tilbud.'

Er filmene gode og er det et godt tilbud?

Jeg skal bruge farvefilm med *smæk* på farveskalaen.

/JeppeM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-03 22:13

"Jeppe Moeller" <jeppem@gjk.dk> skrev :

>Jeg er faldet over dette 'tilbud.'

Hvilket tilbud?

Fra din header:

Date: Thu, 24 Jul 2003 22:32:09 -0700

Vær rar at brug dansk tidszone på din computer i stedet for en
amerikansk, tak.
--
Knud

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 25-07-03 07:15
Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-03 22:55

"Jeppe Moeller" <jeppem@gjk.dk> skrev :

>Linket smuttede

Og tidszonen er stadig forkert.
--
Knud

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 24-07-03 23:13

> Og tidszonen er stadig forkert.

bare for dig...

/JeppeM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-07-03 00:50

>bare for dig...

Nej, men du har jo også rettet den nu.

Om ikke andet kan du se det ved at kigge i headerne på dine
indlæg før og nu.
--
Knud

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-07-03 23:01

Der er 3 forskellige film på den side du linker til...
Hvilken film er det du tænker på..??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 24-07-03 23:16

> Der er 3 forskellige film på den side du linker til...
> Hvilken film er det du tænker på..??

Sådan set tænker jeg på alle tre- både pris og kvalitet.
Og så har jeg desværre ike undgået den rædsomme reklame for deres 'High
Definition' film- er den god eller er der andet jeg hellere skulle købe?

Jeg skal som 'sagt' bruge en farvefilm med godt smæk på farverne.

/JeppeM

Fra : C. Poulsen

Dato : 25-07-03 19:30

"Jeppe Moeller" <jeppem@gjk.dk> wrote in message news:<1059084950.29182@kalvebod.groenjord.dk>...

> [...]
> Definition' film- er den god eller er der andet jeg hellere skulle købe?
>
> Jeg skal som 'sagt' bruge en farvefilm med godt smæk på farverne.

Om deres nye HD film er god skal jeg ikke kunne sige, men det er da
begrænset hvor de sælger filmen, men ellers kan jeg da foreslå dig at
benytte, en af fuji's dias film og så få lavet papir billeder fra
dias, dette giver nogle fantastiske farve, dette er måske ikke den
billigste løsning, men den er god, kan anbefale fremkaldelse ved gabs
i Tønder, eller kodak royal 200, den har også nogle gode farve og så
kan den forstørres meget uden der kommer korn. Jeg har næsten lige set
den på tilbud, ved fotoplaneten.dk

Carsten

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 04-08-03 11:33

Tak for forslagene- jeg vil prøve dem af.

/JeppeM

Fra : den glade dreng

Dato : 24-07-03 23:04

"Jeppe Moeller" <jeppem@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er faldet over dette 'tilbud.'
>
> Er filmene gode og er det et godt tilbud?
>
> Jeg skal bruge farvefilm med *smæk* på farveskalaen.
>
> /JeppeM

Er det egentlig ikke ligegyldigt, alle herinde efterhånden bruger
jo bare et computerprogram til at redigere i billederne. Og justere
dem på den måde.

VH

Per