V7700
Fra : Rasmus Reitz

Dato : 03-04-01 10:34

Hej
Jeg har et ASUS V-7700 Geforce2 GTS med 32 MB DDR ram og TV-out, men
desværre kan jeg kun få billedet frem på mit fjernsyn i sort-hvid

Jeg har prøvet at skifte:

1. Driver: både ASUS og nVidia i forskellige versioner
2. Alle opløsninger og color depths
3. PAL indstillinger
4. Både S-Video og composite

men intet nytter billedet forbliver Sort-Hvid.

Er der nogle der har forslag til løsning af problemet.

Hvis der evt. er nogle der har samme kort, som kan få det til at virke må de
meget gerne oplyse driver og version samt indstillinger.

På forhånd tak.

Hilsen Rasmus

Fra : Christian Holst

Dato : 03-04-01 12:01

se om du kan indstille dit tv's av mode til at være RGB... og ellers find
den colorbarrier der passer til dit tv
sidstnævnte kender jeg nada til, men ellers kig på : www.tvtool.de deres
forum er faktisk pænt ok