Hovedpine efter slag i hovedet.
Fra : IWC

Dato : 03-04-01 10:17

Hej NG.

Jeg fik for snart et år siden et knytnæveslag i hovedet og da jeg ikke var
klar over hvor alvorligt (da jeg ikke følte noget ubehag efter slaget som
kunne indikere at det måske var tale om en hjernerystelse) tog jeg mig ikke
den fornødne tid til at slappe af. Så nu går jeg rundt og har en mild
hovedpine samtidig med at mit hoved er ømt. Jeg synes, at det er noget
stivhed eller lignende i nakken men jeg er ikke helt sikker på hvorfra det
stammer. Hovedpinen er som regel ikke særlig slem men den er der hele tiden
og nogen gange er den værre end andre. Jeg er i tvivl om det er et
piskesmæld eller en forsømt hjernerystelse. Den neurolog jeg har set har
fortalte mig at jeg bare skal give det tid men min tålmodighed er
efterhånden ved at slippe op. Jeg har måtte stoppe både arbejde og
uddannelse indtil videre.

Er der nogen der har nogen erfaringer især med den ømhed jeg oplever? Jeg
har været hos en kraniosakral-terapeut og gået til noget fysioterapi men
ingen af delene har hjulpet. Måske skulle jeg prøve en kiropraktor men jeg
er ikke helt tryg ved tanken.

Alle ideer er meget velkomne.

Med venlig hilsen

Den Triste.

Fra : Nynne Hansen

Dato : 10-04-01 16:39

"IWC" <dsl28177@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> fortalte mig at jeg bare skal give det tid men min tålmodighed er
> efterhånden ved at slippe op. Jeg har måtte stoppe både arbejde og

Ikke så godt hva'

> [...]
> ingen af delene har hjulpet. Måske skulle jeg prøve en kiropraktor men jeg

Du kan roligt gå til kiropraktor...selvom du har været til kreanio-sakral
gog fys...det undrer mig at kranio-sakral ikke har hjulpet, men der kan jo
godt sidde noget i klemme et sted. Forklar den pågældende kiropraktor dit
forløb...bare rolig - de ved hvad de gør Har du fået massage?

> Alle ideer er meget velkomne.
>
> Med venlig hilsen
>
> Den Triste.

Held og lykke!

Fra : IWC

Dato : 10-04-01 20:04

Hej Nynne!

Den ene af de to kraniosakral terapeuters behandling hjalp lidt men jeg var
hurtigt tilbage til normalen igen. Og nej jeg har ikke prøvet massage endnu
og det bliver når jeg har prøvet en kiropraktor.

MVH

Den lidt mindre triste

Fra : Nynne Hansen

Dato : 10-04-01 21:04

> Hej Nynne!

Hej næsten glad igen

> Den ene af de to kraniosakral terapeuters behandling hjalp lidt men jeg
var
> hurtigt tilbage til normalen igen.

Okay....større ubalance så!

Og nej jeg har ikke prøvet massage endnu
> og det bliver når jeg har prøvet en kiropraktor.

Det er ellers godt Men en god ide som du skriver, at få massagen
bagefter turen til kiropraktor!!! Yderligere vil jeg da foreslå dig lige at
ransage omstændighederne for det slag i hovedet...om du har nogle følelser i
klemme et sted...det er en del af problemet tror jeg!

> MVH
>
> Den lidt mindre triste

Held og lykke til!

kh Nynne