Hvordan får jeg en liste af filer?
Fra : Thomas

Dato : 24-07-03 20:08

Hej,

Dette er et spørgsmål, der måske grænser til at være elementært, men synes
ikke lige jeg kan finde noget i java dokumentationen.

Hvordan får jeg en liste af alle filer i et givent directory?

Jeg er klar over der er nogle klasser i swing der kan hjælpe, men min
applikation skal ikke have en grafisk brugergrænseflade.

mvh
-thomas

Fra : Lars Dam

Dato : 24-07-03 20:34

On 24 Jul 2003 19:07:44 GMT
Thomas <tv51@hotmail> wrote:

> [...]
>
> Jeg er klar over der er nogle klasser i swing der kan hjælpe, men min
> applikation skal ikke have en grafisk brugergrænseflade.

Så kan det jo være at der er nogle klasser i java.io der kan hjælpe.

Tag et kig på java.io.File

> mvh
> -thomas

vh. ld

Fra : Thomas

Dato : 24-07-03 20:58

Lars Dam <larsdam@post2.tele.dk> wrote in

> Så kan det jo være at der er nogle klasser i java.io der kan hjælpe.
>
> Tag et kig på java.io.File

> vh. ld

Der er det jo, lige ud af landevejen. Jeg viste, jeg havde overset noget!

jeg takker og bukker

-thomas